فعالیت بیش از 150 رسانه معاند بر علیه رسانه های داخلی

شیراز ( پانا ) - مدیرکل صدا و سیمای فارس با بیان اینکه امروزه کار کردن در رسانه برای نسلی که با رشد تکنولوژی در حال استفاده راحت و تسهیل شده از تمامی ابزارهای رسانه ای است سخت تر از گذشته است، ابراز داشت: امروز وظیفه رسانه در هدایت افکار عمومی و اعتماد سازی نسبت به جریانات داخلی بیش از پیش مشهود است.

کد مطلب: ۷۰۵۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد

محمد رضا سهرابی صبح امروز در جمع مدیران رسانه ها و مطبوعات استان فارس افزود: 40 سال است که رسانه ملی در حال مقابله با رسانه های معاند و هجمه های فرهنگی رسانه های غرب است و از سالهای دهه 70 ما شاهد حمله مستقیم این رسانه ها به سمت رسانه ها و خصوصا رسانه ملی بوده ایم.

وی تاکید کرد: هدف رسانه های غربی دور کردن اذهان عمومی از نظام و ارزشهای انقلاب بوده و با زیر سوال بردن مسائل داخلی سعی در تحقق این هدف کرده اند.

سهرابی آغاز دهه فجر را فرصتی دانست تا با بازنمایی اهداف انقلاب شکوهمند اسلامی مردم و خصوصا نسل 4 انقلاب را یا انقلاب آشنا کرده و زمینه درهم تنیدگی این نسل با انقلاب را فراهم کنیم.

وی از نقش رسانه ها در آگاه سازی جامعه و جلب اعتماد مخاطب سخن گفت و ابراز داشت: در همه دنیا رسانه تابع شرایط خاصی است و خود آنها هم که علیه ما سخن می گویند در زمینه های انتقال اخبار داخلی و درون مرزی خود تابع شرایط داخلی هستند.

مدیر کل صدا وسیمای فارس توجه به ریزش ها و رویش های انقلاب را از اولویت های اصلی رسانه دانست و گفت: انقلاب منشا کارهای بزرگی در کشور بوده که نباید از آنها غافل شد و باید با ظرافت های رسانه ای آنها را به مردم انتقال داد.

وی خواستار هم افزایی رسانه ای در استان شد و افزود: حامعه رسانه ای باید باهم بیشتر هماهنگ شود و باید شاهد هم افزایی بیشتری در بین رسانه ها باشیم.

وی ادامه داد: امسال سی و نهمین سال پیروزی انقلاب است و ما باید این جشن را با شکوه هرچه بیشتر منعکس کنیم.

در این جلسه سایر مدیران و مسولان رسانه های استان نیز نظرات خود را در زمینه برگزاری با شکوه جشنهای انقلاب و انعکاس مطلوب ان در اجتماع سخن گفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار