ناجی:

رسانه‌های داخلی باید با یکدیگر اتحاد و همبستگی داشته باشند

سمنان (پانا) - معاون استاندار سمنان گفت: اختلاف‌نظرها همواره در هر حکومتی وجود داشته است؛ اما این امر نباید ناامیدی را در روح جامعه تزریق کند بلکه برعکس باید رسانه‌ها با ورود خودشان تصویر درستی را به مردم انتقال دهند.

کد مطلب: ۸۴۳۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
رسانه‌های داخلی باید با یکدیگر اتحاد و همبستگی داشته باشند

سعید ناجی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری سمنان در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان گفت: رسانه‌های غربی دل‌سوخته مردم نبوده و در پس پرده به دنبال ضربه زدن به‌نظام جمهوری اسلامی هستند. اختلاف‌نظرها همواره در هر حکومتی وجود داشته است؛ اما این امر نباید ناامیدی را در روح جامعه تزریق کند، بلکه برعکس باید رسانه‌ها با ورود خودشان تصویر درستی را به مردم انتقال دهند.

وی افزود: برخی دستگاه‌ها و ادارات برنامه‌های قابل اطلاع‌رسانی ندارند که این امر باید مورد واکاوی قرار داده شود و امکان حضور افرادی که دارای فکر و ایده هستند در جامعه فراهم شود لذا برنامه محوری بودن ادارات یکی از شروط لازم برای اداره بهتر امور است.

ناجی در ادامه تصریح کرد: رسانه‌های داخلی باید با یکدیگر اتحاد و همبستگی داشته باشند و در راستای ارائه اطلاعات صحیح تلاش کنند تا از این طریق نقشه‌های شوم دشمن برملا شود بنابراین رسیدگی به‌حق و حقوق شهروندی مردم قبل از اعتراض‌ها امری ضروری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار