رقابت 69 نفر از فرهنگیان منطقه موسیان در جشنواره الگوهای تدریس برتر

جشنواره الگوهای تدریس برتر در مقطع ابتدایی در سطح منطقه موسیان برگزار شد.

کد مطلب: ۷۰۵۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام ، در جشنواره الگوهای تدریس برتر در منطقه موسیان 69 نفر از فرهنگیان منطقه در سه محور با هم به رقابت پرداختند .

حلیمه نظری کارشناس آموزش ابتدایی منطقه در این خصوص گفت: به جهت اهمیت کارکردهای فناوری نوین در فرایند یاددهی- یادگیری، این جشنواره در سه محور پایه اول، سوم و چند پایه با موضوعیت درس قرآن کریم برگزار گردید .

وی افزود: در این جشنواره 27 آموزگار پایه اول، 20 آموزگار پایه سوم و 22 آموزگار در محور چند پایه مشارکت داشتند و با هم به رقابت پرداختند .

ایشان ادامه داد: از مجموع طرح های ارائه شده در هر محور 3 سناریو به مرحله دوم راه یافتند که پس از ارزیابی نهایی اجرای عملی، نفرات اول هر محور جهت شرکت در مرحله استانی معرفی شدند .

نظری خاطر نشان کرد: در پایه اول لیلا زارعی، صدیقه بهشتی و حمیرا هدایتی پناه، در پایه سوم: زینب رحمتی، حسن غلامی خواه و عاطفه صحرایی، در چند پایه: حامد گنجی، زینب مردانی و نسرین شاه رضایی به ترتیب رتبه های اول تا سوم هر محور را کسب کردند .

وی در پایان هدف از برگزاری این جشنواره ها را ارتقاء صلاحیت علمی و حرفه ای، دستیابی و اشاعه عملی و استاندارد تدریس و توسعه ی فعالیت های معلمان عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار