برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره الگو های برتر تدریس درس تربیت بدنی در شهرستان بدره

ایلام ( پانا ) - سیزدهمین دوره جشنواره الگو های برتر تدریس درس تربیت بدنی با رویکرد آموزش محور در شهرستان بدره برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۰۴۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره الگو های برتر تدریس درس تربیت بدنی در شهرستان بدره

سیزدهمین دوره جشنواره الگو های برتر تدریس درس تربیت بدنی با رویکرد آموزش محور و با حضور حداکثری آموزگاران و دبیران تربیت بدنی در شهرستان بدره برگزار گردید.

مختار حیدربیگی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بدره در خصوص برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره الگو های برتر تدریس درس تربیت بدنی اظهار داشت: این دوره از رقابت ها به منظور افزایش توانمندی های حرفه ای، شناسایی و ترویج روش های کارآمد تدریس در معلمان درس تربیت بدنی و بهبود کیفیت نقش آفرینی معلمان تربیت بدنی در فرآیند یاددهی _ یادگیری در شهرستان بدره برگزار گردید.

ایشان همچنین بیان کرد که هدف اصلی از برگزاری این جشنواره، کیفیت بخشیدن به فرایند آموزش درس تربیت بدنی از طریق کشف روش های برتر و خلاقانه تدریس درس تربیت بدنی و ارائه الگوهای تدریس متناسب با ارزش های فرهنگی و تربیتی دین اسلام است.

حیدربیگی در پایان بیان نمود که این جشنواره در مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم با شرکت معلمان درس تربیت بدنی شهرستان برگزار گردید. و پس از برگزاری تیم های برتر در مقاطع تحصیلی مختلف جهت شرکت در مرحله ی استانی مشخص می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار