رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی: ظرفیت مناطق آزاد نادیده گرفته نشود

تهران (پانا) - رئیس سازمان مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش استفاده از ظرفیت مناطق آزاد اقتصادی را یکی از مصادیق مشارکت های دستگاههای غیر دولتی دانست.

کد مطلب: ۷۰۳۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس ومراکز غیردولتی، مجتبی زینی وند در جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد انزلی با اشاره به لزوم استفاده از پیشرفته ترین وسایل ارتباطی در مدارس گفت: توانمند سازی معلمان منطقه آزاد انزلی و برنامه ریزی جهت ارتقای کیفیت آموزشی دانش آموزان دو مولفه مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اولویت حضور معلمان در فرآیند آموزشی بیان کرد: اولویت آموزش و پرورش استفاده از به روزترین تجهیزات هوشمند در کنار حضور دانش آموز و معلمان در کلاس های درس است.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت مشارکت بخش خصوصی در تأسیس مدرسه اظهار کرد: منطقه آزاد انزلی ظرفیت تأسیس حداقل سه مدرسه را دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان هم در این نشست گفت: خوشبختانه در 4 سال اخیر منطقه آزاد انزلی مشارکت خوبی در حوزه های آموزشی و فرهنگی داشته است و فلسفه وجودی تأسیس شورای آموزش و پرورش مناطق آزاد جذب بیشتر مشارکت بخش های غیر دولتی است.

وی برگزاری جشن ستارگان، تجهیز و ساخت مدارس و حذف مالیات کارکنان آموزشی را تنها بخشی از این همکاری ها دانست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به تشکیل کارگروه تقویت بنیه علمی در استانداری ، ابراز امیدواری کرد این کارگروه، در جهت ارتقای سطح آموزشی دانش آموزان در منطقه آزاد انزلی هم تشکیل شود.

رئیس منطقه آزاد بندر انزلی نیز در پایان این نشست گفت: به رغم انجام فعالیت های اقتصادی در مناطق آزاد و ویژه ، رویکردهای فرهنگی وآموزشی در سازو کار فعالیتهای منطقه آزاد انزلی وجود دارد و ما در گسترش همکاری های دو جانبه آمادگی داریم.

رضا مسرور در ادامه افزود: 3 هزار دانش آموز در منطقه آزاد انزلی مشغول به تحصیل هستند و در 4 سال اخیر 3 باب مدرسه به وسیله منطقه آزاد انزلی ساخته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار