رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی: سازمان مدارس غیردولتی در سال 97، کاملا برنامه محور عمل خواهد کرد

تهران (پانا) - رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی مبنای فعالیت سازمان را در سال پیش رو مبتنی بر برنامه‌های قابل اجرا و برنامه محور اعلام کرد.

کد مطلب: ۸۱۰۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی: سازمان مدارس غیردولتی در سال 97، کاملا برنامه محور عمل خواهد کرد

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی، مجتبی زینی‌وند در جلسه کارکنان سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی که به مناسبت دیدار نوروزی و همچنین هماهنگی برای برنامه‌های سال 97 در سالن شهید حججی تشکیل شده بود ضمن تبریک سال نو و ولادت حضرت علی (ع) گفت: باید سعی کنیم در سال 97 بر اساس برنامه‌های تهیه شده و مدون عمل کنیم تا در پایان سال بتوانیم دستاوردها و نتایج قابل ارائه‌ای داشته باشیم.

وی افزود: بر اساس اهداف سازمان در برنامه ششم ما در بعضی از استان‌ها هماهنگ با برنامه و حتی جلوتریم اما در تعداد اندکی از استان‌ها کمی عقب هستیم؛ امیدواریم سال 97 با توجه به اهداف برنامه ششم و همچنین برنامه‌های داخلی سازمان هماهنگ با برنامه به اهداف از پیش مشخص شده دست پیدا کنیم.

رئیس سازمان مدارس غیر دولتی گفت:‌ هدف ما در سازمان این است که از ابتدای سال بر اساس برنامه و بسیار دقیق و محکم کار را شروع کنیم و این هدف محقق نخواهد شد؛ مگر با همکاری، همراهی و همدلی همه مجوعه همکاران پر تلاش و با انگیزه.

زینی‌وند در پایان گفت: از زحمات همه شما همکاران سازمان تشکر می‌کنم و امیدوارم در سال پیش رو همه شما عزیزان همانند سال قبل پر تلاش و با انگیزه باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار