ضیایی: صالحی امیری، حلقه مفقوده تعامل کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش است

تهران (پانا)- رئیس جدید فدراسیون والیبال، صالحی امیری را حلقه مفقوده ارتباط بین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک دانست.

کد مطلب: ۷۰۳۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، رئیس فدراسیون والیبال ضمن تبریک این «انتخاب شایسته» به جامعه ورزشی ایران، گفت: خوشبختانه انتخابات کمیته المپیک به نحو احسن و شایسته برگزار شد.

احمد ضیایی تصریح کرد: تعامل کامل وزارت ورزش و جوانان با کمیته ملی المپیک مهمترین حلقه مفقوده ورزش ایران بود و به نظر من این حلقه هم اکنون متصل شده است و به زودی آثار مثبت آن مشخص خواهد شد.

وی به توانایی های مدیریتی صالحی امیری اشاره کرد و گفت: رئیس کمیته ملی المپیک یکی از اصلی ترین مدیران ورزشی ایران در مجامع بین المللی است و ایشان در دیپلماسی به ویژه دیپلماسی ورزشی تبحر بالایی دارند و می توانند پیش از پیش تعاملات ورزش ایران با دیگر کشورهای جهان را گسترش دهند. کمیته المپیک هر کشور پیشانی ورزش آن کشور در مجامع بین المللی است و دکتر صالحی امیری با تجربه و توانایی هایش می تواند با دیپلماسی درست ورزشی وجه ی هر چه بهتری را از ایران در مجامع بین المللی به نمایش بگذارد و از حقوق ورزش کشورمان به خوبی دفاع کند.

رئیس فدراسیون والیبال تاکید کرد: دو رویداد مهم بازی های آسیایی 2018 و بازی های المپیک 2020 را پیش رو داریم و همکاری کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان در برنامه ریزی و حضور شایسته در این بازی ها اهمیت زیادی دارد.

مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک روز گذشته برگزار شد و سیدرضا صالحی امیری به عنوان رئیس جدید کمیته ملی المپیک ایران انتخاب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار