رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران

رانندگان مراقب لغزندگی سطح جاده‌های مازندران باشند

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان به رانندگان وسایل نقلیه هشدار داد که سطح جاده ها لغزنده است.

کد مطلب: ۷۰۳۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، سرهنگ علیرضا قدمی گفت: باتوجه به ورود سامانه بارشی سرد از روزگذشته به استان مازندران شاهد بارش برف در محورهای کوهستانی و باران در دیگر محورها هستیم.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به بارش سنگین برف در محور "کیاسر - سمنان" گفت: سطح جاده ها لغزنده است و تردد خودرو به کندی صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: در محور کندوان منطقه "ولی آباد" به علت بارش برف از شب گذشته سطح این جاده نیز لغزنده است.

سرهنگ قدمی، یادآور شد: در محور"فیروزکوه - سوادکوه" در منطقه "گدوک" وضعیت جوی مه آلود و با کاهش دید همراه است و به علت بارش خفیف برف سطح محور لغزنده است.

وی همچنین از بارش خفیف برف در محور هراز از تونل تا گردنه "امامزاده هاشم" خبر داد و ضمن هشدار به رانندگان وسایل نقلیه گفت: برای تردد از محورهای کوهستانی حتما خودروی خود را به لوازم، تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ مجهز کنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به بارش باران در دیگر محورهای مواصلاتی استان از رانندگان وسایل نقلیه خواست با توجه به لغزندگی سطح جاده ها ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با سرعت مطمئنه از سبقت غیر مجاز و تغییر ناگهانی مسیر جدا خودداری کنند.

سرهنگ قدمی در پایان،گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندارن با شماره 0112182934 به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار