اداره امور تربیتی اداره کل سیستان و بلوچستان خبر داد

فراخوان جشنواره تجارب برتر تربیتی و الگوهای برتر تدریس در سال 96

زاهدان (پانا) - رئیس اداره امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان برگزاری جشنواره تجارب برتر تربیتی را به منظور استفاده از اندوخته‌های تجربی معاونین و مربیان پرورشی، مشاوران تربیتی، مدیران و معلمان و گسترش فرهنگ تفکر و پژوهش موثر دانست.

کد مطلب: ۷۰۲۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد

رقیه راشکی رئیس اداره امور تربیتی اداره کل اظهار داشت: هفتمین جشنواره تجارب برتر تربیتی در راستای راهکار 23-1 سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش و با هدف ترغیب و تشویق فرهنگیان برای حضور در عرصه های پژوهشی و تربیتی و به منظور استفاده از اندوخته های تجربی معاونین و مربیان پرورشی، مشاوران تربیتی، مدیران و معلمان و گسترش فرهنگ تفکر و پژوهش برگزار می شود.

راشکی تصریح کرد: همچنین چهارمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی پایه هفتم و هشتم با هدف توسعه و افزایش توانمندی های حرفه ای معلمان با تبادل تجارب و دستاوردها و ایجاد فرصت های باز آموزی مستمر علمی ، تحقیقاتی و مطالعاتی برای مربیان ، مشاوران و دبیران درس تفکر و سبک زندگی برگزار می گردد .

وی افزود: ارتقای کمی و کیفی شیوه های تدریس، اصلاح و تغییر نگرش های رایج و سنتی در شیوه های تدریس، مکتوب نمودن تجربیات و به اشتراک گذاشتن دانسته ها و اندوخته ها از اهداف دیگر جشنواره ها می باشد.

راشکی ضمن تقدیر و تشکر از همکاران تلاشگر در سال گذشته، که حائز رتبه های استانی و کشوری شده اند بیان کرد: در سال گذشته تعداد 7 نفر از همکاران در جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی و 4 نفر در جشنواره تجارب برتر تربیتی حائز رتبه های برتر تربیتی شدند، که از تلاش و پویایی همه ی همکاران کمال تشکر و قدردانی را داریم.

وی در مورد مهلت تحویل آثار نیز گفت: زمان ارسال آثار برتر جشنواره های شهرستانی به دبیرخانه استانی (اداره امور تربیتی اداره کل) تا روز پنج شنبه مورخ 19/11/96 می باشد. که پس از بررسی و داوری بر اساس شاخص های موجود به استناد دستور العمل جشنواره ها، آثار برتر به دبیرخانه کشوری ارسال خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار