معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان ایلام خبر داد:

کشف روش های خلاقانه از اهداف جشنواره برتر تدریس رشته تربیت بدنی است

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گفت: جلسه هم اندیشی با سرگروه های آموزشی جهت برگزاری هرچه بهترسیزدهمین دوره جشنواره روش های برترتدریس درس تربیت بدنی برگزار شد.

کد مطلب: ۷۰۱۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام، جلسه هم اندیشی با سرگروه های آموزشی با حضور کارشناسان درس تربیت بدنی و سرگروه های آموزشی در محل دفترمعاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان برگزار گردید.

در این جلسه ملیحه اسلامی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان ضمن مهم شمردن جایگاه گروه های آموزشی برای ارتقای سطح کیفی درس تربیت بدنی اظهار داشت : در راستای کیفیت بخشیدن به فرایند درس تربیت بدنی هرساله جهت کشف روش های برتر و خلاقانه تدریس درس تربیت بدنی متناسب با ارزش های فرهنگی و تربیتی جامعه ،بین دبیران و آموزگاران جشنواره روش های برتر تدریس این رشته برگزار می شود .

ایشان بر آموزش صحیح روش تدریس درس تربیت بدنی و رفع اشکال در این زمینه برای آموزگاران و دبیران توسط سر گروه های هر سه دوره تحصیلی تاکید و اظهار امیدواری نمودند که همکاران خلاق و فعال این رشته در این جشنواره شرکت نمایند و نفرات برتر استان در مرحله کشوری موفق به کسب رتبه های برتر شوند.

همچنین در این جلسه هر یک از سرگروه ها گزارش عملکرد سه ماهه خود را ارائه و پس از بحث و تبادل نظر ضمن هم اندیشی ، تصمیمات لازم جهت اجرای هر چه بهتر این جشنواره اتخاذ گردید .

ضمنا این جشنواره در سه مرحله شهرستان، استان و کشوری که به ترتیب در ماه های اسفند، فروردین و مرحله کشوری در تابستان برگزار مي شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار