امام جمعه شهر قدس:

راه طرح مشکلات، اغتشاش و آشوب نیست.

شهرقدس (پانا) - امام جمعه شهر قدس گفت: دستگاه‌های دولتی باید به فکر معیشت مردم باشند و در بروکراسی دولتی طوری رفتار نکنند که موجب نارضایتی مردم شود.

کد مطلب: ۶۹۹۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران :حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید ابوالقاسم میراحمدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر قدس که در مصلای این شهر و با حضور پرشور نمازگزاران برگزار شد، اظهار کرد: خودم و همه شما را به رعایت تقوای الهی دعوت می‌کنم و یکی از نشانه‌های تقوا دوری از غیبت است .

وی بیان کرد: در خصوص «حضرت نوح (ع)» و گستاخي و غرور اين قوم به حدي زياد بود كه قرآن در باره آنها مي فرمايد: و من هر بار كه دعوتشان كردم تا تو آنها را بيامرزي، انگشتها در گوشهاي خود كردند و جامه در سر كشيدند و پاي فشردند و هر چه بيشتر سركشي كرده و استكبار ورزيدند و به هنگام نزول عذاب، نوح به همراه پيروان اندك خود سوار كشتي نوح شد. همه مشركين در اين طوفان غرق شدند، سرانجام عذاب الهي به پايان رسيد و كشتي نوح بر كوهي قرار گرفت .

امام جمعه شهر قدس ادامه داد: امام ناخدای کشتی انقلاب است، ‏‏در آن روزهای اولی که در این کشور انقلاب شد، هر گروه و شخصیتی، به مقتضای‏ ‎ ‎ ‏محتوای مغز خودش، تلاش می کرد که جهت این جمهوری را، سمت و سوی این‏ ‎ ‎ ‏انقلاب را، به آن طرفی که خودش می خواست، بکشاند. امام مثل ناخدایی بسیار ماهر،‏ ‎ ‎ ‏که سکان کشتی انقلاب را در اختیار داشتند و آن را هدایت می کردند، مواظب بود تا‏ ‎ ‎ ‏راهی که در آن جهت، انقلاب را رهبری کرده بود، آسیب نبیند.‏

میراحمدی گفت: اگر پدری به فکر فرزندان خود نباشد مسیر منحرف شده و مشکلات بسیار عدیده‌ای ایجاد می‌شود که گاهی رفع آن با هزینه‌های بسیار بالا نیز امکان‌پذیر نخواهد بود .

وی تصریح کرد: کشتی جمهوری اسلامی ایران همه مردم دنیا را به خدا پرستی دعوت کرد، امام برای میخائیل گورباچف پیام ارسال کرد و گفت کمونیست های که دین ندارند خدا پرست باشند و ایمان بیاورند چون من صدای شکسته شدن استخوان های آنها را می شنوم .

میراحمدی بیان کرد: راه طرح مشکلات، اغتشاش و آشوب نیست؛ چرا که با آشوب مشکلی برطرف نمی‌شود، پشت صحنه این‌گونه اتفاقات دشمنی است و باید بدانیم که آتش زدن قرآن، حسینیه و بانک مطالبه‌گری نیست .

وی افزود: این روزها هزاران نفر از مردم برای دفاع از دین در صحنه حاضر شدند و به برکت این حضور از مسئولان می‌خواهیم که قاطعانه و طبق قانون با عوامل این اغتشاشات برخورد جدی داشته باشند و دشمنان بدانند که این اتفاقاتی که رخ داده در واقع ترقه‌بازی است برای مردمی که هشت سال جنگ را دیده‌اند، مردم هنوز روی اقتدارشان را به دشمنان نشان نداده‌اند که اگر این کار را انجام دهند دودمان دشمنان و ایادی دست‌نشانده‌های آن ها در هم پیچیده می شود .

امام جمعه شهر قدس تصریح کرد: هر گاه توجه به سخنان رهبری در برخی سطوح کم شد با مشکلاتی روبرو شدیم و هر گاه در مسیر سخنان ایشان قدم برداشتیم به بهترین‌ها دست پیدا کردیم و امروز باید قدردان نعمت ولایت فقیه و مطیع و پشتیبان مقام عظمای ولایت باشیم .

/ خبرنگار :پردیس سهیلی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار