امام جمعه فردیس:

دولتمردان پیگیر مطالبات مردم باشند

امام جمعه فردیس با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: دولتمردان پیگیر مطالبات اقتصادی مردم باشند.

کد مطلب: ۶۹۹۶۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در فردیس، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ایمانی با اشاره اغتشاشات و ناآرامی های اخیر در کشور، اظهار کرد: ملت ایران با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی روز گذشته به اغتشاشگران فهماندند که نمی توانند به ملت ایران ضربه ای بزنید.

امام جمعه فردیس در ادامه با اشاره به اینکه اعتراضات مردم به حق است، عنوان کرد: دولت باید نسبت به رفع مشکلات معیشتی مردم اقدام و از سوء استفاده فتنه گران جلوگیری کند.

وی با تاکید بر اینکه دولت باید پیگیر مشکلات مردم باشد و به نقدها پاسخ دهد، گفت: اخبار گرانی برخی اقلام که طی هفته های گذشته به گوش مردم رسید موجبات نگرانی آنها را فراهم کرد.

حجت الاسلام ایمانی با اشاره به اینکه ملت ایران هیچگاه حاضر نیستند آبروی کشور خود را با بیگانگان معامله کنند، گفت: شهدا برای حفظ پرچم ایران جان دادند، آتش زدن این پرچم توسط اغتشاشگران مردم را آزرده خاطر کرد و باعث شد مردم راه خود را از آشوبگران جدا کنند.

وی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی در مورد مقابله با بیگانگان وحدت نظر دارند، خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب بدانند که هیچگاه نمی توانند علیه جمهوری اسلامی ایران اقدامی کنند زیرا مردم تا پای جان پای آرمان های امام و انقلاب ایستاده و نمی گذارند که آسیبی به انقلاب برسد.

به گفته امام جمعه فردیس مردم با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی روز گذشته از دستگاه قضاء، مجازات آشوبگران را خواستند تا این مهم برای دشمنان اسلام که از هیچ فرصتی نمی گذرند، درس عبرت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار