امام جمعه شهرستان فردیس: جبهه مقاومت معادلات دشمنان را در منطقه برهم زد

فردیس (پانا) - امام جمعه شهرستان فردیس گفت: جبهه مقاومت با الگوپذیری از انقلاب اسلامی توانست معادلات دشمنان را در منطقه بر هم زند.

کد مطلب: ۸۲۲۶۲۵
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه شهرستان فردیس: جبهه مقاومت معادلات دشمنان را در منطقه برهم زد

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه فردیس افزود: امروز جبهه مقاومت به بلوغ و توان بالایی رسیده که متاثر از راه شهداء و رزمندگان اسلام در فتح خرمشهراست.

وی ادامه داد: اینک ملت های مظلوم دنیا با تاسی از انقلاب اسلامی در یمن، فلسطین، سوریه، افغانستان و پاکستان در مقابل جبهه استکباری ابتکار عمل به دست گرفته اند.

امام جمعه فردیس گفت: پیروزی مقاومت در انتخابات لبنان و عراق و ایستادگی مردم سوریه در برابر تکفیری ها در راستای اندیشه مقاومت صورت گرفته است.

ایمانی با اشاره به انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس شریف است ، افزود: آن چیزی که آمریکایی ها می خواستند این بود که اعراب را از پشتیبانی و حمایت قدس دور کنند و دشمن مشترک بین اسرائیل و اعراب منطقه را ایران قلمداد کنند و ایران هراسی راه بیندازند.

وی افزود: یکی از راه هایی که ترامپ با خروج از برجام می خواست انجام دهد تقویت نگاه ایران هراسی بود.

وی اظهار داشت: بر خلاف خواست آمریکایی ها، تروریست های دست پرورده غرب و آل سعود در منطقه شکست خوردند.

امام جمعه فردیس گفت: امروز باید با اتخاذ تکنیک و تاکتیک های مناسب کاری کنیم که آمریکایی ها و غربی ها به هدفشان نرسند.

ایمانی گفت: لازمه اش این است در داخل کشور به اختلاف ها و دعواها دامن نزنیم و امروز باید همه همدل و متحد باشیم و به جای اینکه گذشته ها را به رخ یکدگیر بکشیم در مقابل دشمن یک طرح مشترک و انسجامی به خرج دهیم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار