در گفت‌وگو با پانا

افاضلی: حضورم در نفت به واسطه همسرم نیست؛ سه سال قبل هم گزینه سرمربی‌گری بودم

تهران (پانا) – سرمربی جدید نفت تهران ارتباط حضورش در این تیم به واسطه شغل همسرش را رد کرد.

کد مطلب: ۶۹۸۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد

نفت تهران که مالکیت آن در هفته گذشته به یک شرکت دارویی رسید، روز گذشته هومن افاضلی را به‌عنوان سرمربی جدید خودش شناخت تا این تیم، در لیگ برتر شانزدهم، برای بار چهارمین بار فرد جدیدی را روی نیمکت ببیند.

پس از اینکه خبر رسمی شدن سرمربیگری افاضلی در نفت منتشر شد برخی در فضای مجازی این موضوع را مرتبط با شغل دکتر زهره هراتیان همسر هومن افاضلی و رئیس کمیته پزشکی فیفا در ایران (ایفمارک) دانستند. سرمربی جدید نفت در گفت‌وگو با پانا به این شایعات این‌گونه پاسخ داد: من هم از برخی شنیده‌ام که گفته‌اند حضورم در نفت به‌واسطه همسرم است درحالی‌ که چنین چیزی صحت ندارد. من از طریق دیگری با این شرکت آشنا بودم و آن‌ها هم خصوصی هستند. معمولاً شرکت‌های خصوصی که باید سرمایه زیادی وسط بگذارند با کسی رودربایستی ندارند. سه سال پیش درست در بهترین اوضاع نفت، گزینه سرمربیگری این تیم بودم اما در آن زمان حضورم میسر نشد، ولی این بار در اوضاعی تیم را تحویل گرفته‌ام که در بدترین وضع ممکن قرار دارد .

وی ادامه داد: همه ما می‌دانیم نفت بحرانی‌ترین دوران خودش را سپری کرده و حالا شرکت جدیدی مسئولیت این تیم را برعهده‌ گرفته است و آن‌ها هم عزمشان را جزم کردند تا تیم را احیا کنند. درهرحال همه تلاشم را می‌کنم تا تیم نفت کم‌کم احیا شود .

افاضلی پذیرش سرمربیگری نفت را ریسک بزرگی دانست و افزود: اوضاع نفت خیلی پیچیده است. به‌خصوص اینکه مشکلات این تیم فقط فنی نیست و مسائل دیگری به وجود آمده که اوضاع را پیچیده کرده است. اما بااین‌حال من امیدوارم که آرامش به تیم برگردد و بتوانیم نفت را احیا کنیم .

سرمربی جدید نفت در ادامه به برنامه‌هایش در این تیم اشاره کرد و گفت: هدف اصلی من بقا در لیگ برتر است و در همین اولین گام ما باید مقابل پرسپولیسی به میدان برویم که به‌طور حتم بهترین تیم ده سال اخیر فوتبال ایران است. با این‌ حال ما برای پیروی تلاش می‌کنیم و امیدوارم بهترین نتیجه را بگیریم .

وی در پاسخ به اینکه وضع کارت مربیگری‌اش به کجا رسیده است، گفت: پنجره نقل و انتقالات بسته‌شده است و نمی‌دانم قرار است چه‌کاری انجام دهند. احتمالاً از روی سکوها باید تیم را هدایت کنم .

افاضلی همچنین به وضع بازیکنان و کنار گذاشتن برخی از آن‌ها اشاره کرد و گفت: فعلاً صحبتی با آن‌ها نداشتم و نمی‌توانم در این مورد نظر بدهم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار