در نهمین جلسه کارگروه اشتغال استان البرز:

استاندار البرز از تلاش فراتر از تعهد کمیته امداد در امر اشتغال زایی تشکر کرد

کمیته امداد در بین دستگاه‌های استان البرز با ۱۳۳درصد انجام تعهد اشتغال، در امر اشتغال‌زایی پیشرو است.

کد مطلب: ۶۹۸۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا البرز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد البرز، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: استاندار البرز در نهمین جلسه کارگروه اشتغال که صبح امروز شنبه نهم دی ماه با حضور اعضای کارگروه اشتغال در محل استانداری البرز تشکیل شد با اشاره به لزوم فعالیت دستگاه ها در جهت تحقق 45 هزار شغل سال 96 گفت: از ابتدای سال تاکنون 20 هزار فرصت شغلی ایجاد شده و ضرورت دارد دستگاه ها در فرصت باقی مانده با شتاب بیشتری به سمت تحقق تعهد اشتغال استان حرکت کنند.
وی گفت: استاندارالبرز با تشکر از کمیته امداد البرز در جهت انجام 133 درصد تعهد اشتغال از ابتدای سال تاکنون، عملکرد این نهاد در اشتغال زایی را بسیار رضایت بخش دانست.
محمدی فرد با بیان اینکه تعهد کمیته امداد البرز در کل سال 96 ایجاد دو هزار و ۲۲۵ شغل بوده، یادآور شد: این نهاد در طول هشت ماه نخست سال جاری با ایجاد دو هزار و ۹۲۶ شغل موفق شده با درصد تحقق ۱۳۳ در بین دستگاه های البرز درجای نخست قرار گرفت.
مدیرکل کمیته امداد البرز افزود: مشاغل ایجادشده برای مددجویان جویای کار در بخش‌های کشاورزی، دامداری، تولیدی، خدماتی و تأسیساتی بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار