رئیس شورای اسلامی شهرستان دماوند:

بیمه منازل روستایی شهرستان دماوند در اولویت قراردارد

دماوند (پانا)- رئیس شورای اسلامی شهرستان دماوند،از در اولویت قرار گرفتن بیمه منازل و شناسایی قابلیت های روستاها خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۷۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستان های تهران، ابوذر نادری در جلسه شورای اسلامی بخش رودهن اظهار داشت: تعامل بین شوراها و دستگاه‌های اجرایی به‌خوبی می‌تواند در خدمت‌رسانی تأثیرگذار باشد .
وی در ادامه با بیان اینکه باید برای بازدید از روستاها برنامه‌ریزی شود، گفت: بیمه منازل روستایی باید در اولویت قرار گیرد و استحکام‌بخشی به منازل روستایی بسیار مهم و ضروری است .
رئیس شورای اسلامی شهرستان دماوند نیز افزود: تعامل بخشداری و همکاری و همفکری با شورای اسلامی بخش کمک بزرگی به خدمات‌رسانی خواهد کرد و قابلیت‌های روستاها باید شناسایی شود .
جعفر میسمی، عضو شورای اسلامی بخش رودهن نیز در جلسه شورای اسلامی گفت: شوراهای اسلامی روستاها هدفی جز خدمت به مردم ندارند؛ مشکلات زیادی در روستاهای بخش وجود دارد که با تعامل و همفکری می‌توان آنها را رفع کرد .
وی تصریح کرد: طبیعت دست‌نخورده روستاهای بخش رودهن ازجمله روستاهای شمالی این منطقه حفظ شود و رؤسای ادارات برای رفع مشکلات از اداره خود خارج شوند .
محمود ملاطایفه، نایب رئیس شورای اسلامی بخش رودهن نیز در این جلسه در سخنانی اظهار داشت: شناخت و شناسنامه‌دار کردن تولیدات هنری، کشاورزی و صنایع‌دستی در روستاها ضروری است. وی تصریح کرد: حمایت‌های لازم در خصوص معرفی تولیدات روستاها به شهرها و بازار خرید در دستور کار قرار گیرد .
وی ادامه داد: روستاهای بخش رودهن ظرفیت‌های بالایی در زمینه جذب سرمایه‌گذار دارند .
البرز سعیدی، رئیس شورای اسلامی بخش رودهن هم بیان کرد: قابلیت‌های روستاها شناسایی و در جهت حمایت از آن‌ها برنامه‌ریزی شود.

وی با بیان اینکه باید برای جوانان روستاها برنامه‌ریزی و از مهاجرت به شهرها جلوگیری شود، گفت : روستاها در سطح بخش رودهن آمادگی جذب توریست رادارند .
سعیدی علاوه برناکید بر شناسایی و برنامه ریزی در جهت حمایت از قابلیت روستاها افزود : در زمینه های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی باید به آثار تاریخی روستاها و هنرهای روستایی بیشتر توجه شود.

/ خبرنگار:علی اصغر میر علی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار