وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیات دولت:

طرح تعطیلات زمستانی مدارس در دستور کار است

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش از در دستور کار بودن بررسی ایجاد طرح تعطیلات زمستانی مدارس خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۷۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد
سیدمحمد بطحایی امروز (چهارشنبه 6 دی ماه) در حاشیه جلسه دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی در مورد طرح تعطیلی مدارس در نیمه زمستان و آغاز سال تحصیلی از اواخر تابستان اظهار کرد: این طرح که قبلاً هم مطرح بوده و پیشینه نسبتاً موفقی دارد در دولت در حال بررسی است اما فعلا نمی‌توانم در مورد اجرا یا اجرا نشدن آن نظر قطعی بدهم.
وی با بیان اینکه تغییر فصل آموزشی می‌تواند در کاهش آلودگی هوا مؤثر باشد یادآور شد: پیشنهادهای جدیدی در یکی دو سال اخیر مطرح شده است.
وزیر آموزش و پرورش افزود:‌ در حال بررسی این موضوع هستیم چراکه مؤلفه‌های مختلفی باید بررسی شود.
بطحایی ادامه داد: اگر بنا بر اجرای این طرح باشد حتماً باید در قالب یک لایحه به تصویب مجلس برسد که طبیعتاً ملاحظات نماینگان هم درباره آن اعمال خواهد شد.
وزیر آموزش و پرورش در این حال تاکید کرد: غرض اصلی از این طرح، فقط کاهش آلودگی هوا نیست بلکه موارد دیگر مطرح است به ویژه جنبه‌های آموزشی و تربیتی مانند اینکه بچه‌ها به همراه خانواده در‌ اواسط سال تحصیلی فرصت داشته باشند به مسافرت بروند یا موانست بیشتری با والدین داشته باشند.
9 دی، مردم صرف نظر از گرایش های سیاسی در کنار هم قرار گرفتند
وزیر آموزش و پرورش در خصوص مهم‌ترین پیام حضور مردم در 9 دی سال 88 نیز گفت: سابقه انقلاب نشان داده که مردم ما هر زمان که احساس کنند حاکمیت و نظام آنها در معرض خطر و تهدید است صرف نظر از سلایق سیاسی در کنار هم مانند یک امت واحده قرار گرفته و از ارزش ها و اصول اسلامی دفاع می کنند.
بطحایی افزود: 9 دی نیز مردم فارغ از تمایلات و گرایش های سیاسی مختلف ثابت کردند که در زمان نیاز، همه در کنار هم هستند و همین مساله بود که باعث شد 9 دی اتفاق بیافتد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار