وزير دفاع در نشست با اعضاي فراكسيون دفاع و اقتدار ملي مجلس:

اقتدار دفاعي كشور را بدون كوچك‌ترين وقفه‌اي افزايش مي‌دهيم

تهران (پانا) - وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح تاکید کرد که با تمام وجود و بدون كوچك‌ترين وقفه‌اي اقتدار دفاعي كشور را افزايش مي‌دهيم و مطمئن هستيم نمايندگان مجلس براي افزايش توان دفاعي از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

کد مطلب: ۶۹۷۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومي وزارت دفاع، امير سرتيپ حاتمي در نشست با اعضاي فراكسيون دفاع و اقتدار ملي مجلس و با حضور خانواده‌ شهداي مدافع حرم سردار شهيد ‌همداني و ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي و شهداء دفاع مقدس به ويژه شهداي غواص اظهار داشت: ملت ايران امروز عزت، سربلندي، شرف خود را مديون شهدا، خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان است.

وي با بيان اينكه امام راحل در دوران جنگ تحمیلی فرمودند «جنگ ملت ايران را بيدار كرد»، افزود: شايد آن روزها بخش‌هايي از اين بيان ارزشمند امام راحل را متوجه شديم اما امروز در موقعيتي هستيم كه ابعاد بيشتري از اين فرمايش حكيمانه براي همگان نمايان شده است.

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح ‌با بيان اينكه جنگ موجب شد دشمنان، دوستان و موقعيت خود را بشناسيم، تصريح كرد: امروز با توجه به عمق دشمني‌ها عليه ايران، به يك نگاه بلند راهبردي رسيده‌ايم كه موجب دستيابي ايران به قابليت‌هاي دفاع راهبردي شده است.

وي با بيان اينكه بعد از جنگ تحمیلی همه در موضوع دفاع و امنيت پاي كار ماندند، خاطرنشان كرد: امروز راهبرد دشمنان تضعیف اقتدار ملي و توان دفاعي جمهوري اسلامي ايران است، ‌اما با تمام وجود اجازه نخواهيم داد كسي به قدرت دفاعي كشورمان لطمه بزند و ‌به شهدا عظیم الشان در محضر شما خانواده بزرگوار دو شهیدقول مي‌دهيم اين توان بازدارندگي و اقتدار دفاعي را حفظ و تقویت كنيم.

وي با گراميداشت ياد و خاطره شهداي عمليات كربلاي ۴ اظهار داشت: در اين عمليات غواصان عزيز كشورمان با دستان بسته به شهادت رسیدند و بررسی­‌های به عمل آمده مشخص کرد؛ آمريكايي‌ها در طول تاریخ ازجنايتكاري مانند صدام حمايت كردند و بعد از آن هم داعش را ایجاد و روی صحنه آوردند و این موضوع ماهيت اين شيطان بزرگ را براي جهانيان بیش ار پیش نمایان کرد.

امیر حاتمی ضمن حمایت از پیگیری‌­های حقوقی خانواده­های معظم شهیدان عملیات کربلای ۴ علیه آمریکا، از تمامی مسئولان خواست کمک کنند تا خانواده­‌های شهدا به حقوق خودشان برسند.

وي با بيان اينكه خداوند را شاكريم كه بيداري، هوشمندي و بصيرت انقلابي را نصيب ملت ايران اسلامي كرده است، گفت: اين بيداري در ۹ دي همه را به عرصه آورد و مردم بصیرت واقعی خود را به منصه ظهور رساندند.

وي خطاب به اعضاي فراكسيون د‌فاع و اقتدار ملي مجلس تاكيد كرد: امروز در وزارت دفاع با تمام وجود آماده‌ايم بدون كوچك‌ترين وقفه‌اي اقتدار دفاعي كشور را افزايش دهيم و مطمئن هستيم نمايندگان محترم مجلس براي افزايش توان دفاعي كشور حتما وزارت دفاع را حمايت خواهند كرد.

وي با بيان اينكه روزي تمام همت و تلاشمان اين بود كه ‌جلو‌ي دشمن متجاوز را سد كنيم، ‌اضافه كرد: با اتكا به خون شهدا و توانايي دانشمندان كشورما‌ن قدرت راهبردي دفاعي ايران به حدي رسيده كه بازدا‌رندگي فعال ايجاد كرده‌ايم تا هر ‌توطئه‌‌اي كه عليه جمهوري اسلامي ايران بود همان جا در نطفه خفه شود.

وي با بيان اينكه توطئه دشمنان عليه ايران را در سوريه و عراق خنثي كرديم، گفت: مي‌دانستيم اگر داعش در اين كشورها به عنوان يك گروه تروريستي، تكفيري در عراق و سوريه بر سركار بيا‌يد ‌كشورمان با تهديد بلندمدت مواجه مي شود كه بحمدالله از اين توطئه هم با موفقيت عبور كرديم.

اسدالله عباسی عضور فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس نیز با حمایت همه‌جانبه اعضای فراکسیون و مجلس از برنامه‌های تقویت صنعت دفاعی گفت: اعضای فراکسیون دفاع مجلس برای تقویت بنیه دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

در اين مراسم وزير دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از پدر و مادر گرامی شهيد محسن حججي و همسر و فرزند سردار شهيد همداني تجليل به عمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار