ثبت نام رایگان دانش آموزان عشایر در کتابخانه ها و مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

عشایر (پانا) -مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان در دیدار با شنبدی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان در مورد ترویج فرهنگ کتابخوانی و مشکلات کتابخانه ها و عدم دسترسی دانش آموزان عشایر به مراکز فرهنگی، بحث و گفت و گو کرد.

کد مطلب: ۶۹۷۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد

وی گفت: ما سعی را بر این داشتیم که از کتابخانه های سیار در چهارده نقطه عشایر برای دانش آموزان عشایری، استفاده کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: در این راستا تفاهم نامه معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش و مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در بحث طرح کانون مدرسه صورت گرفته که در این زمینه می توان از ظرفیت های کانون پرورش فکری در مناطق عشایری استفاده کنیم؛ گرچه ما در بعضی مناطق شروع به فعالیت هایی نموده ایم.

وی افزود: این خلق یک فرصت جدید است و با توجه به بحث امکانات که دانش آموزان عشایر چندان بهره ای ندارند از جمله فناوری، ما سعی را بر این داریم که دانش آموزان عشایر بتوانند از این امکانات مانند سایر دانش آموزان بهره ببرند و مهارت های لازم را فرا گیرند.

قنبری ضمن تشکر از همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: با همکاری که بین آموزش و پرورش عشایر و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به وجود می آید، دانش آموزان عشایر می توانند از امکانات و ظرفیت های موجود در جهت شکوفایی استعدادهای خود بهره گیرند.

شنبدی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ضمن تقدیر از حمید قنبری مدیر آموزش و پرورش عشایر گفت: هدف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را تربیت و پرورش در جهت پیشرفت آن ها دانست.

وی افزود: دانش آموزان عشایری می توانند با ثبت نام رایگان از کتابخانه های ثابت و برنامه های فرهنگی و هنری کانون استفاده لازم را ببرند.

در این نشست دوجانبه مقرر شد که از کتابخانه سیار وابسته به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای اعزام به مدارس عشایری در راستای تقویت بنیه علمی دانش آموزان عشایری استفاده کرد.

همچنین مصوب گردید که همایش مشترکی با برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در اسفند ماه برگزار گردد.

در خاتمه قنبری مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان به پاس همکاری و حسن مشارکت مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان لوح تقدیری به رسم یادبود تقدیم نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار