مدیر آموزش و پرورش شهرستان فهرج:

انسان سعادتمند، پیوسته مشتاق یادگیری است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان فهرج در پیامی با گرامیداشت هفته سواد آموزی، انسان سعادتمند را پیوسته مشتاق یادگیری خواند.

کد مطلب: ۶۹۶۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، متن پیام مجتبی شهمراد زاده به این شرح است:
به نام خداوند جان و خرد
ای مومن! دانش و ادب بهای تو هستند، پس در فراگیری آن بکوش. « حضرت علی(ع)»
هفتم دی ماه سالروز صدور فرمان تاریخی تاسیس نهضت سواد آموزی، نشات گرفته از اندیشه زلال بزرگ مرد الهی حضرت امام خمینی (ره) را در حالی گرامی می داریم که اندیشه های سترگ این بزرگ مرد تاریخ و نهال کاشته شده ایشان، امروز به ثمر نشسته است.
تشکیل نهضت سواد آموزی مانند برخی از نهادهای کشور از ثمرات انقلاب اسلامی بوده که تحولی بزرگ در کشور ما پدید آورد، نهضت سواد آموزی در کارنامه کاری خود، بیش از سه دهه فعالیت و تلاش را به ثبت رسانده و نعمت خواندن و نوشتن را به اقشار مختلف مردم هدیه کرده است.
بی شک سواد آموزی وظیفه یک دستگاه و یا نهاد خاص نیست بلکه با توجه فرامین رهبر معظم انقلاب باید برای حضور بی سوادان در برنامه های آموزشی فرهنگ سازی شود و این تکلیف متوجه همه آحاد مردم و مسئولان است.
اینجانب ضمن گرامی داشت فرارسیدن هفتم دی ماه، سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی و عرض تبریک صمیمانه به تمامی سواد آموزان، آموزش دهندگان عزیز و آموزش یاران خستگی ناپذیر به ویژه تلاشگران این عرصه در شهرستان فهرج از زحمات و تلاش های این عزیزان سپاسگزاری نموده، امیدوارم با تدبیر و همدلی همه دلسوزان عرصه تعلیم و تربیت، در راستای ارتقای شاخص باسوادی شهرستان، فراتر از شاخص های ملی و جهانی گام برداشته و با تلاش در راستای سواد آموزی، شاهد برگزاری جشن پایان بی سوادی در شهرستان فهرج باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار