بهره برداری از سیستم شناسایی نیازمندان تا یک سال آینده

تهران (پانا) - مدیرکل مشاوره و آموزش خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) از بهره برداری سیستم شناسایی افراد نیازمند از طریق پایگاه های داده ای موجود، ظرف یکسال آینده خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۶۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران، شکرایی در رابطه با نحوه شناسایی مددجویان کمیته امداد گفت: در گذشته شناسایی مددجویان از طریق مراجعه حضوری افراد و یا معرفی آنها توسط افراد معتمد در محله صورت می‌گرفت. اما در اساسنامه سال 1394 که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده است بحث شناسایی نیازمندان در دستور کار قرار گرفت و کمیته امداد وظیفه شناسایی نیازمندان حتی بدون مراجعه آنها را دارد.

مدیرکل مشاوره و آموزش خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: از طریق پایگاه‌های داده‌ای موجود، در حال طراحی سیستمی هستیم تا نیازمندانی را که به هر دلیلی از جمله آشنایی نداشتن به سیستم کمک رسانی کمیته امداد و آبروداری اقدام نکرده‌اند را شناسایی تا خدمت رسانی‌های لازم انجام شود.

وی تصریح کرد: هنوز این سیستم در حال استخراج است اما ظرف یکسال آینده پایگاه‌های داده‌ای در اختیار کمیته امداد قرار می‌گیرد و سیستم شناسایی افراد نیازمند به مرحله بهره برداری می‌رسد.

لازم به ذکر است؛ در استان گلستان از این سیستم بهره برداری شده و بسیار موفقیت آمیز بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار