رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی آموزش و پرورش آذربایجان غربی خبرداد:

فعالیت 430 مدرسه غیرانتفاعی در آذربایجان غربی

رئیس اداره مشارکت های مردمی و مدارس و مراکز غیردولتی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: 430 مدرسه غیرانتفاعی استان در قالب 2675 کلاس درس و تعداد 41496 دانش آموز مشغول فعالیت هستند.

کد مطلب: ۶۹۶۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، افشین سنایی افزود: با توجه به تعدا مقایسه مدارس غیردولتی در سال تحصیلی 96-95 پوشش تحصیلی این مدارس 5/0 درصد افزایش داشته و این موضوع بیانگر اعتماد و استقبال اولیا و دانش آموزان از این مدارس است.

وی اظهار کرد: استاندارد سازی ارزیابی کیفیت آموزشی در کلیه دوره های تحصیلی و بهبود کیفیت آموزشی با رویکرد توانمند سازی نیروی انسانی را برنامه کاری خود قرار داده و بر لزوم توجه ادارات به این موضوع تاکید فراوان داریم.

رئیس اداره مشارکت های مردمی و مدارس و مراکز غیردولتی استان ادامه داد: راه اندازی سامانه جامع نظارت بر مدارس و تشکیل کارگروه ارزیابی و نظارت در سطح مناطق و مدارس استان و پیگیری ثبت شناسنامه آموزشی کارکنان مدارس غیردولتی در سامانه و اجرای دوره های آموزشی توانمند سازی نیروهای شاغل در این مدارس از جمله اقداماتی است که در این خصوص صورت گرفته است.

سنایی تاکید کرد: با تهیه و ارسال کارنمای مدارس در دوره دوم متوسطه جایگاه مدارس غیردولتی تبیین گشته و اقدامات لازم در خصوص کیفیت بخشی و تضمین آن انجام گرفته شده و راهکارهای لازم در این خصوص ارائه شده است.

وی در پایاین خاطر نشان کرد: به منظور دست یابی به کیفیت برتر در امرآموزش و پرورش مشارکت همه عوامل دخیل در امر تعلیم و تربیت از جمله خانواده، جامعه و مدرسه و آموزش و پرورش را می طلبد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار