معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان خبر داد:

درخشش آثار مدیران مدارس ابتدایی کردستان در همایش ملی تجربه برتر

صدیقه عبدالهی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان از انتخاب دو اثر از تجارب برتر مدیریت آموزشگاهی مدیران دوره ابتدایی استان در همایش ملی تجربه تدبیر خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۵۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کردستان، صدیقه عبدالهی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان با اعلام این خبر گفت: در همایش ملی تجارب مدیریت آموزشگاهی که در بین مدیران مدارس ابتدایی کشور برگزار شد؛ از بین 150 اثر ارسالی به دبیرخانه کشوری واقع در استان سمنان پس از داوری، 15 اثر به عنوان برگزیده کشوری و آثار سید احسن اسدی از شهرستان دیواندره و مریم خاطری از منطقه کرانی نیز به عنوان برگزیده کشوری انتخاب شد.

وی افزود: همایش ملی تجارب مدیریت آموزشگاهی پیرامون یازده محور اساسی برنامه تدبیر و با هدف توسعه و استقرار صحیح این برنامه در مدارس ابتدایی سطح کشور برگزار شد .

عبدالهی ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به مدیران مدارس منتخب کشوری و کلیه همکاران و دست اندرکاران امر، ابراز امیدواری کرد با استفاده از تجارب و هم اندیشی مدیران سطح استان در اجرای صحیح برنامه تدبیر، زمینه بهبود و ارتقاء عملکرد مدیریت مدارس و به تبع آن افزایش کیفیت عملکرد مدرسه به عنوان تجلی گاه تحقق اهداف متعالی نظام تعلیم و تربیت فراهم شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان در پایان خاطر نشان کرد: همایش کشوری تجارب مدیریت آموزشگاهی«تجربه تدبیر» به میزبانی استان سمنان در سیزدهم و چهاردهم دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد و مدیران مدارس ابتدایی منتخب استان نیز در این همایش حضور خواهند یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار