پیام تسلیت صالحی در پی درگذشت آیت‌الله حائری شیرازی

تهران (پانا) - علی اکبر صالحی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در پیامی درگذشت آیت‌الله حائری شیرازی را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۶۹۵۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد

متن پیام صالحی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تِلْکَ الدَّارُ الْآخِرَةُ نَجْعَلُهَا لِلَّذِینَ لَا یُرِیدُونَ عُلُوًّا فِی الْأَرْضِ وَلَا فَسَادًا ۚ وَالْعَاقِبَةُ لِلْمُتَّقِینَ

با نهایت تاسف و تأثر اطلاع یافتم که حضرت آیت‌الله حائری شیرازی امام جمعه سابق شیراز و نماینده پیشین مجلس خبرگان رهبری پس از عمری مجاهدت در راه ترویج معارف خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام و کوشش خستگی ناپذیر در راستای تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی به دیدار حضرت دوست شتافته است.

آن بزرگوار علاوه بر افتخار شاگردی بزرگانی چون حضرت آیت‌الله العظمی بروجردی(ره) و حضرت امام خمینی(قدس الله نفسه الزکیه) همواره ارادت قدیم خویش را به پیشگاه بزرگان و طلایه داران فرهنگ و تمدن ایرانی به اثبات رساند و بدون تردید خاطره درس‌های آن بزرگوار در تفسیر عرفانی اشعار خواجه شیراز در اذهان اهالی فرهنگ جاودان و ماندگار خواهد ماند.

اینجانب این ضایعه بزرگ را به پیشگاه حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری، بزرگان و زعمای حوزه علمیه و تمام دوستداران و دلبستگان بیت معزز و مکرم حائری شیرازی و به ویژه خانواده آن فقید سعید تسلیت عرض می‌نمایم.

علی اکبر صالحی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار