اجرای «طرح نماد» در 12 مدرسه استان همدان

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان از اجرای «طرح نماد» در 12 مدرسه استان با همکاری دستگاه‌های مختلف خبرداد.

کد مطلب: ۶۹۴۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا همدان، مصطفی خزاعی در شورای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: در هفته پژوهش نمایشگاهی که برگزار شد آموزش و پرورش به عنوان یکی از دستگاه‌های برتر شناخته شد و در اجلاس نماز نیز که اخیرا برگزار گردید، رتبه نخست استان را در اقامه نماز جماعت کسب کرد.
خزاعی با بیان این که اگر بتوانیم آثار و برکات نماز را در مدارس تقویت کنیم شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه خواهیم بود، افزود: باید خانواده‌ها آگاهی خود را در زمینه آسیبب‌های اجتماعی بالا برده و راهکارهای مناسب برای مقابله با آنها را داشته باشند.
وی در ادامه با اشاره‌ به اجرای «طرح نماد» در 12 مدرسه استان با همکاری دستگاه‌های مختلف، گفت: در این طرح 9 دستگاه از جمله معاونت پیشگیری از جرم دادگستری، علوم پزشکی، بهزیستی، نیروی‌انتظامی، بنیاد برکت و کمیته امداد در اجرای این برنامه ما را یاری خواهند کرد.
خزاعی با بیان این که تاکنون کارهای مشترکی با اداره کل امور اجتماعی استانداری صورت گرفته و تقسیم کار ملی مشترک داشتیم، خاطرنشان کرد: با همکاری معاونت پیشگیری از جرم دادگستری قدم‌های خوبی در خصوص مقابله با آسیب‌های اجتماعی برداشته شده است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: باید در زمینه آسسیب های اجتماعی به صورت جدی وارد شد و آموزش و پرورش این آمادگی را دارد که از ظرفیت های موجود حداکثر استفاده را داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار