استاندار بوشهر:

ازهمسران و مادران شهید در روز زن تجلیل می شود‏

خبرگزاری پانا : استاندار بوشهر گفت: در سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن از 1300همسر و مادر شهید در استان بوشهر تجلیل میشود.

کد مطلب: ۶۹۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر ، فریدون حسنوند در نشست هماهنگی برگزاری روز زن با تبریک این روزبا سعادت و با بیان اینکه همسر و مادر شهید بعنوان الگوهای واقعی زن در جامعه امروزی هستتند افزود: پرورش فرزندانی با غیرت ،متدین و شجاع نتیجه تربیت صحیح مادرانی است که با الگو پذیری از ائمه اطهار بویژه حضرت فاطمه زهرا(س) توانستند به جامعه تحویل دهند و با شهامت از دین و کیان اسلامی دفاع کنند.
استاندار بوشهر با قدرانی از همسران شهداء که با درایت ،صبر و تحمل راه شهداء را دنبال کردند گفت: همسران شهداء با پیروی از بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) با تدین و شجاعت همسران خود را برای دفاع از این آب و خاک به جبهه ها اعزام کردند تاضمن دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی ،امنیت و آسایش نصیب ملت ایران شود.
وی با بیان اینکه تمامی مادران و همسران شهید الگوی واقعی ایمان و پایداری هستند افزود: مادران و همسران شهیدان گرانقدر، یادگاران ارزشمندی هستند که همواره مورد تکریم همه افراد جامعه بوده و خواهند بود .
حسنوند همچنین با اشاره به برگزاری مراسم ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) افزود: در روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، از یک هزار و 300 همسر و مادر شهید بعنوان الگوهای واقعی زن تجلیل می‌شود .
یازدهم اردیبهشت مصادف با بیستم جمادی الثانی سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) بعنوان روز زن تعیین شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار