مراسم تودیع و معارفه معاونین سابق و جدید استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

صبح امروز با حضور استاندار ;فیلی رسماً جایگزین نیک‌اقبالی شد.

کد مطلب: ۶۹۲۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از کهگیلویه و بویراحمد، صبح امروز با حضور استاندار، مدیران شورای اداری، روسای شوراهای اسلامی و جمع زیادی مسوولان مراسم تکریم و معارفه معاونین سابق و جدید امور عمرانی استانداری استان برگزار شد.

معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم اظهار کرد: آقای نیک‌اقبالی هر چه در توان داشتند، برای آبادانی این استان کم نگذاشتند. من شاهد بودم روزی که به عنوان معاون عمرانی انتخاب شد، به آقای خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفتم، مقداری کار سخت است. و تردیدی وجود داشت، اما در همان ماه‌های اول با توجه به استعداد و هوش بالایی که خانواده آنها که به عنوان یک خانواده بین‌المللی مطرح هستند، و خانواده با ذکاوت و با هوشی نیز هستند، آقای نیک‌اقبالی خیلی سریع مسائل را جمع‌بندی کردند.

مجید محنایی گفت: یکی از پرکارترین معاونین استانداری کهگیلویه و بویراحمد آقای نیک‌اقبالی بود، وی علی رغم تخصص و در رشته خود، دارای کارشناسی ارشد در رشته حقوق نیز بود. در مدتی که ایشان تلاش کردند و همکاری همه دستگاه‌ها، اعتبارات عمرانی جهش بسیار خوبی پیدا کرد و ۳۰۰ میلیارد تومان سال ۹۲ به چند برابر افزایش پیدا کرد.

وی تاکید کرد: آقای نیک‌اقبالی استان را به یک کارگاه عمرانی تبدیل کرد و ما هر جا که می‌رفتم پروژه های عمرانی فعال بود.

محنایی افزود: او در افکار عمومی منتسب به منطقه سردسیر بود، اما نگاه بیشتری به پروژه‌های مناطق گرمسیری از جمله لنده، باشت، بهمئی و… داشت.

وی گفت: آقای نیک‌اقبالی با فعالیت‌های خود زیرساخت های اقتصادی را فراهم کرد و عملکرد او نیز باعث شد تا از رتبه ۳۱ به لحاظ به بیکاری به رتبه ۲۰ برسیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار