رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردوس:

ثبت نام دانشجو در 14 ر شته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی فردوس

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردوس از ثبت نام و پذیرش دانشجو در 14 رشته کارشناسی ارشد در واحد فردوس خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۲۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پاناازخراسان جنوبی ،صبح امروزدکتر حمیدرضا غفاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردوس گفت : ثبت نام کارشناسی ارشد سال 97 دانشگاه آزاد اسلامی از 16 آذرماه شروع شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

وی افزود: علاقه مندان به رشته های تحصیلی کارشناسی ارشد نرم افزار، هوش مصنوعی و رباتیکز، معماری کامپیوتر، شبکه های کامپیوتری، عمران سازه، آبیاری و زه کشی، مدیریت منابع آب، سازه های آبی، ادبیات فارسی، آموزش ابتدایی، روانشناسی بالینی، حسابداری، گیاهان دارویی و برق قدرت می توانند به سایت Sanjesh.org مراجعه نموده و ثبت نام نمایند.

دکتر غفاری بیان داشت: آزمون کارشناسی ارشد در هفته اول اردیبهشت ماه سال 97 برگزار می گردد و انتخاب محل تحصیل پس از اعلام نتایج اولیه انجام خواهد شد.

رئیس واحد فردوس در خصوص مدارک پایه گفت: کلیه دارندگان و دانشجویان کارشناسی پیوسته و ناپیوسته می توانند بر اساس علاقه خود در یکی از رشته های تحصیلی ثبت نام کنند. افرادی که مدارک مرتبط با رشته قبولی را نداشته باشند در دوران تحصیل در کارشناسی ارشد دروس جبرانی رشته را پاس خواهند کرد.

وی با اشاره به سوال جمعی از متقاضیان گفت: از سال 1395 دو سیستم آموزش محور و پژوهش محور در آیین نامه کارشناسی ارشد گنجانده شده ولی اجرای آن نیاز به بخشنامه جدید از سوی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد خواهد داشت که تا این لحظه هنوز ابلاغ نشده است.

غفاری گفت: وجود کادر هیأت علمی مجرب و با رده های بالای علمی، پرداخت تقسیطی شهریه، وام وزارت علوم و صندوق رفاه دانشجویان، برگزاری کلاسها در روزهای پایانی هفته، وجود کتابخانه و آزمایشگاه و امکانات رفاهی و آموزشی از مزایای تحصیل در واحد فردوس می باشد.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، در ساعات اداری با روابط عمومی دانشگاه تماس گرفته یا به سایت اینترنتی دانشگاه به آدرس Ferdowsiau.ac.ir مراجعه نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار