کارگاه توانمند سازی آموزگاران پایه سوم ابتدایی دختران شهرستان دهلران

دوره ضمن خدمت با عنوان پرورش حس مذهبی در کودکان در ارتباط با نماز ویژه آموزگاران پایه سوم ابتدایی دختران شهرستان دهلران برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۱۹۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام ، در راستای توانمند سازی آموزگاران پایه سوم ابتدایی دختران و با همکاری ستاد اقامه نماز استان ، یک دوره ضمن خدمت دو روزه در کانون امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار گردید.

در این دوره که با عنوان پرورش حس مذهبی در کودکان در ارتباط با نماز اجرا گردید با تدریس حجه الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان دهلران و همچنین امیدی مدیریت حوزه علمیه خواهران همراه بود ، راه کارهای دعوت به نماز و آموزش احکام شرعی برای دانش آموزان پایه ی سوم دبستان تدریس گردید که مورد نیاز دانش آموزانی است که امسال به سن تکلیف خواهند رسید .

در این دوره راهکارهای تعریف حجاب و روش های جذب مخاطب و چگونگی توضیح ارزش های اسلامی برای دانش آموزان ابتدایی مورد بحث و تبادل نظر مدرسین و همکاران قرار گرفت .

اجرای این دوره که به صورت صبح و عصر ادامه پیدا کرد مورد ارزیابی و بازدید مسولین شهرستان و استان از جمله مدیر ستاد اقامه نماز استان و همراهان ایشان فرمانده سپاه پاسداران ناحیه ی دهلران و معاون فرهنگی سیاسی ایشان ریبس اداره نماز ، قرآن وعترت ، رییس اداره امور تربیتی و رییس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش استان و مدیریت و معاونین و کارشناسان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرار گرفت .

همچنین بعد از بازدید از این دوره آموزشی روسای ادارات نماز ، قرآن وعترت ، امور تربیتی و فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام از کانون های امام خمینی و فاطمیه و دارالقرآن امام خمینی (ره)این شهرستان بازدید نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار