مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان:

آموزش و توانمند سازی دختران دانش آموز و بانوان فرهنگی در اولویت کاری حوزه امور زنان باشد

زنجان (پانا) - جلسه هم اندیشی کارشناسان و رابطین امور زنان مناطق و نواحی استان زنجان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان در محل سالن تجلی اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۲۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و توانمند سازی دختران دانش آموز و بانوان فرهنگی در اولویت کاری حوزه امور زنان باشد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، حسن مظفری مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن تقدیر از زحمات رابطین و کارشناسان امور زنان در مناطق ابراز داشت: بانوان فرهنگی همواره در پست‌های مسئولیتی خود موفق عمل کرده اند و بایستی برای رشد و شکوفایی دانش آموزان دختر با تدوین برنامه و طرح های خلاقانه بستر لازم را فراهم کرد.

مظفری با اشاره به اینکه باید درپیشبرد وظایف مسئولیت خود، تئوری پرداز و عملگرا باشیم، اظهارکرد: در حوزه امور زنان، آموزش و توانمند سازی دختران دانش آموز و بانوان فرهنگی در اولویت کاری قرار گیرد که در این زمینه می‌توان از ظرفیت شبکه شاد بهره برد و با ایجاد کارگاه های آموزشی کوتاه مدت و موثر در زمینه های مختلف، به اهداف مورد نظر را در این بخش دست یافت.

وی همچنین تصریح کرد: کارشناسان و رابطان امور زنان در مناطق و نواحی بایستی نسبت به وضعیت دانش آموزان دختر و همکاران خانم و همچنین مشکلات فرهنگی در حوزه کاری خود اشرافیت داشته باشند و با توجه به ظرفیت ها موجود با اجرای برنامه های متناسب در راستای رشد و پرورش دانش آموزانی با نشاط و پویا گام بردارند.

این مقام مسئول بر بازدیدهای مستمر و منظم از مدارس دخترانه در هر سه مقطع تحصیلی و تشکیل جلسات مشترک با اولیا تاکید کرد و گفت: نماینده امور زنان باید در جلسات اداری حضوری پررنگ داشته باشند و در تصمیم گیری ها مشارکت نمایند و همچنین تعامل دوجانبه و سازنده با واحد امور زنان فرمانداری ها و سایر واحدهای اداری داشته باشد.

نرگس فروزنده کارشناس مسئول امور زنان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: کمک به رشد بانوان و تشخیص نیازهای آنها و برنامه ریزی جهت ارتقا بر رشد دختران و بانوان مطمئنا زمینه رشد عموم جامعه را فراهم خواهد کرد.

فروزنده در ادامه افزود: بازشناسی هویت زن مسلمان و جایگاه بانوان در عرصه های تصمیم گیری و مدیریتی و توانمندسازی زنان فرهنگی و افزایش سطح دسترسی زنان فرهنگی به امکانات موجود و ارتقاء سطح علمی آنها و تحکیم جایگاه خانواده موجب رشد و تعالی انسانی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار