شکارچیان پرندگان مهاجر در جویبار دستگیر شدند

فرمانده منطقه غربی دریابانی مازندران از دستگیری تعدادی از شکارچیان غیر مجاز پرندگان مهاجر در سطح حوزه انبارسر خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۱۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، سرهنگ سید حسین عبدی فرمانده منطقه غرب دریابانی استان در خصوص این خبر گفت: برابر کسب خبر از منابع آگاه، مبنی بر شکار غیرمجاز پرندگان مهاجر و کمیاب دستگیری شکارچیان غیر مجاز در دستور کار دریابانان قرار گرفت.

عبدی در ادامه بیان داشت: بلافاصله مامورین اکیپ گشت خودرویی پاسگاه دریایی "انبار سر" به محل های شکار پرندگان در منطقه "چپکرود و نفت چال"اعزام و پس از گشت و انجام کمین در پوشش جنگلی منطقه و در کنار ساحل دریا، موفق به شناسایی دو تن از شکارچیان شدند.

عبدی در ادامه گفت: دریابانان در منطقه، با خودرو و به صورت ضربتی حرکت و با پوشش کامل منطقه توانستند؛ به صورت غافلگیرانه، به صورتی که شکارچیان مبهوت حضور و سرعت عمل دریابانان شده بودند؛ آنها را در هنگام شکار و با اسلحه شکاری غیر مجار دستگیر کنند.

وی افزود: در این عملیات نفس گیر دریابانان موفق شدند دو شکارچی غیرمجاز را به همراه دو قبضه اسلحه بدون مجوز با تعداد قابل توجهی مهمات مربوطه و کوله شکار، دستگیر و توقیف کنند.

فرمانده منطقه غرب دریابانی در پایان گفت: شکارچیان غیرمجاز و سلاح های توقیف شده جهت سیر مراحل قانونی به پاسگاه انبارسر دلالت داده شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار