با حضور مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداري کردستان:

گردهمایی استانی مشاورین و کارشناسان امور بانوان آموزش و پرورش کردستان

گردهمایی استانی مشاورین و کارشناسان امور بانوان آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق تابعه استان و اعضای شورای مشورتی بانوان نواحی یک و دو سنندج برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۰۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کردستان، به منظور تشریح و تبیین طرح های ملی و استانی امور بانوان با حضور مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداري کردستان، مدیرکل آموزش و پرورش استان ، معاون آموزش ابتدایی اداره کل، گردهمایی استانی مشاورین و کارشناسان امور بانوان شهرستان ها و مناطق در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.

در ابتدای این نشست قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با اشاره به نقش بانوان در اعتلای جامعه اسلامی و سلامت خانواده و اجتماع، بر همسان سازی مسئولیت های خانوادگی و اجتماعی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه توانمندی های بانوان فرهنگی استان غیر قابل انکار است؛ گفت: ما به دنبال ارتقاء مدیریتی بانوان موفق و توانمند در استان هستیم.

آژیر، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداري کردستان نیز در این نشست با بیان اینکه خشونت علیه دختران و بانوان افزایش یافته است؛ آگاه سازی همه افراد جامعه اعم از زن و مرد را ضروری دانست و گفت: جامعه ای که زنانش توانمند و رشد یافته باشند آن جامعه رشد وتکاملی متوازن خواهد داشت.

وی همچنین با اشاره به توانمندی های علمی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی بانوان، خواستار ارتقاء مدیریتی بانوان و استفاده از بانوان فرهنگی درسمت های مدیریتی شد.

همچنین عبدالهی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان نیز در ادامه با تاکید بر افزایش پوشش تحصیلی دختران و ضرورت انسداد مبادی بیسوادی، نقش مشاورین امور بانوان را مهم دانست و گفت: با فرهنگ سازی در بین خانواده ها و با همکاری و مشارکت همه دستگاه ها، از ترک تحصیل دختران که آینده سازان جامعه و عامل تربیت نسل و توسعه هر جامعه ای هستند جلوگیری کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار