معاون آموزش ابتدایی خراسان رضوی:

آموزش و پرورش به منزله دوبال برای تعالی است

مشهد(پانا)- معاون آموزش ابتدایی خراسان رضوی گفت پرورش و تربیت را اولویت بدانید؛ زیرا آموزش و پرورش به منزله دوبال برای تعالی است.

کد مطلب: ۱۳۶۶۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش به منزله دوبال برای تعالی است

جلسه هم‌اندیشی و گردهمایی مشاوران امور بانوان خراسان رضوی با حضور مدیرکل فرهنگی هنری، مشاور آموزش و پرورش خراسان رضوی، معاون آموزش ابتدایی استان و دیگر مسئولان در خانه معلم برگزار شد.

آذر رشیدی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی در این گردهمایی گفت: شما مشاورین، باید جایگاه امور بانوان در منطقه خود را حفظ کنید.

وی بیان کرد: مدیران ما باید تمام ساحت‌های سند تحول بنیادین را مدنظر قرار دهند و فقط به ساحت آموزشی توجه نکنند.

رشیدی عنوان کرد: از شما خواهشمندم تمام ساحتی کار کنید و به تنهایی آموزش را مدنظر قرار ندهید، بلکه پرورش و تربیت را اولویت بدانید. آموزش و پرورش به منزله دوبال برای تعالی است.

در ادامه فاطمه سلیمی، عضو شورای شهر مشهد در این گردهمایی گفت: ۵۰درصد جامعه‌ما را، بانوان تشکیل می‌دهند؛ اما متاسفانه هیچ برنامه‌ای برای آنان نداریم. اگر مدیران ما هنگام برنامه ریزی، جامعه بانوان را یک مخاطب قرار دهند و برای همه اقشار جامعه برنامه‌ریزی کنند، نیازی به تعریف یک جایگاه جداگانه برای بانوان نبود.

وی ادامه داد: ما برای اولین بار در کشور، کمیسیون ویژه بانوان و خانواده را تشکیل و همچنین گفتمان جدیدی با عنوان "تعالی زیست پذیری شهری در حوزه بانوان و خانواده" را راه اندازی کردیم. ما در حوزه نیازهای بانوان، صحبت های‌مان را باید درست بیان کنیم تا به درستی شنیده شود.

خبرنگار دانش آموز: ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار