دومین نشست شورای مشورتی مجامع اعضاء،مربیان ومدرسین

دومین نشست شورای مشورتی مجامع اعضاء،مربیان ومدرسین صبح امروز درسالن کنفرانس سازمان دانش آموزی استان برگزارگردید.

کد مطلب: ۶۹۰۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی ، محمد رضا بااطمینان مدیر سازمان دانش آموزی استان در دومین نشست مجمع مدرسین و مربیان سازمان دانش آموزی که در آستانه میلاد پیامبر اکرم (ص) وامام جعفر صادق (ع) برگزار شد ، در سخنانی ضمن تبریک این ایام گفت:پیامبر اکرم(ص) در طول حیات شریفشان، حفظ مکارم انسانی را به بشر یادآور می شود و به همگان می آموزند که باید نسبت به همنوع و همه مخلوقات، سرشار از عشق و مهربانی و عطوفت بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه زندگی انسان باید براساس راستی و درستی و خداجویی باشد ،نه بر اساس دروغ و تمایلات شیطانی اظهار کرد:منش و رفتار تشکیلاتی ما نیز برگرفته از تعالیم نبوی(ص) که صاحب خلق عظیم و مصداق اتم و اکمل مکارم اخلاق است، می باشد.

با اطمینان با بیان اینکه سازمان دانش آموزی با هدف اعتلای شخصیت اجتماعی دانش آموزان فعال شده است، گفت: برنامه‌های سازمان می‌تواند زمینه مشارکت همه جانبه دانش آموزان را فراهم کند.

وی ادامه داد : هدف گذاری ها و فعالیت ها در سازمان دانش آموزی براساس خرد جمعی و رای عمومی صورت می پذیرد و این امر، تشکیلات سازمان دانش آموزی را هدفمند و قانونمند می سازد.

با اطمینان با اشاره به اینکه انجام وظایف توسط مربیان مجامع نیازمند برنامه ریزی قوی و مناسبی است افزود : برنامه ریزی ها باید دانش آموز محور و دانش آموز باور بوده و در جهت پیش برد اهداف متعالی نظام مقدس در بخش دانش آموزی موثرواقع شود.

مدیر سازمان دانش آموزی ادامه داد : با توجه به سیاست دانش آموز محوری و فراهم نمودن عرصه برای فعالیتهای دانش آموزان در تشکیلات، وظایف مربیان در مسیر هدایت، نظارت و ارائه آموزش ها ضروری می باشد. آنچه که مسلم است مربیان فرصتهای لازم را برای درخشش و تلاش گسترده اعضاء فراهم می نمایند و این اعضاء هستند که باید در سایه تلاش فردی و جمعی به فعالیت بپردازند.

وی افزود : مربیان فعال، کوشا و پر جنب و جوش دانش آموزانی مستعد، خلاق و مبتکر تربیت میکنند و انرژی جوانان را مهار و از آن به سود جامعه بهره برداری می­نمایند، با وجود چنین مربیانی بالطبع آینده­ای روشن را می­توان برای جوانان میهن اسلامی پیش بینی نمود.

مدیر سازمان دانش آموزی اظهار کرد : دادن فرصت به دانش آموزان برای به نمایش در آوردن توانمندی های خود یکی از نعمت های نظام اسلامی است.

وی در ادامه گفت: امسال تاکنون 590گروه تشکیلاتی در سامانه جذب ثبت شده که امیدواریم تا پایان زمان تعیین شده شاهد افزایش این گروهها به مرز600گروه باشیم و در برخی از مناطق، مدارس کامل تشکیلاتی ایجاد شده که همین موضوع مسئولیت ما را در سازمان بیش از پیش می کند

در پایان این جلسه زهره تاکی ، حکیمه ترابی بهلگرد و حمید هامونی به ترتیب به عنوان معاون سازمان، کارشناس مسئول تشکیلات و کارشناس روابط عمومی سازمان معرفی وابلاغ مسئولیت خودرا از دست ريیس سازمان دانش اموزی استان دریافت نمودند.

شایان ذکر است ،در ادامه جلسه هر کدام از مربیان و مدرسین به بحث و تبادل نظر در خصوص برنامه های سازمان دانش آموزی پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار