مدیر اداره دانش آموزی فاروج:

مجمع مربیان و مدرسین شهرستان فاروج

بجنورد (پانا)-مجمع مربیان ومدرسین سازمان دانش آموزی فاروج در محل دفتر کانون فرهنگی و تربیتی امام جعفر صادق (ع) این شهرستان برگزارشد.

کد مطلب: ۸۰۸۴۲۵
لینک کوتاه کپی شد
مجمع مربیان و مدرسین شهرستان فاروج

به گزارش خبرگزاری پانا خراسان شمالی ،مدیراداره دانش آموزی شهرستان فاروج بابیان خداقوتی و تقدیر و تشکر از زحمات مدرسان و مربیان مجمع در طول سال تحصیلی جاری گفت:با عملی کردن شعار همفکری، همدلی و همکاری الحمدلله توانستیم توسط مدرسان، مربیان و اعضای سازمان دانش آموزی فعالیت های بسیار خوبی را در سطح شهرستان فاروج به انجام برسانیم.
وی با تبریک فرارسیدن سال نو افزود: در نظر داریم ان شاء الله در سال جدید و در سال روز تاسیس سازمان دانش آموزی و با همکاری مجمع مربیان و مدرسین این شهرستان همایش اردویی یک روزه ایی را جهت اعضاء این سازمان برگزار نماییم.
مصطفی قنبری در ادامه گزارش مختصری از فعالیت های این سازمان در قالب اجرای برنامه های شاخص ملی و مذهبی، مناسبت ها، یاوران انقلاب، برگزاری دوره ضمن خدمت ویژه تمامی مربیان سازمان و ... ارائه نمود.
مدیراداره دانش آموزی شهرستان فاروج از مربیانی که به موقع در سامانه جذب اسامی دانش آموزان را ثبت و گزارش فعالیت های انجام گرفته خود را به این اداره ارسال نموده اند تقدیر و تشکر نمود و خواستار استفاده از پوشش تشکیلاتی در اجرای تمامی برنامه ها توسط مربیان و اعضاء سازمان شد.
در پایان ضمن تبادل نظر و گفتگو در رابطه با اجرای بهتر برنامه های سال جدید تصمیماتی اتخاذ و از زحمات مدرسان دوره ضمن خدمت با اهدای لوح سپاس و کارت هدیه تجلیل به عمل آمد.
لازم به یادآوری است که در سازمان دانش آموزی شهرستان فاروج 135 مربی و حدود 3000 دانش آموز در قالب گروه های 22 و 45 نفره عضو بوده و فعالیت دارند.
شهرستان فاروج - خبرنگار پانا حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار