معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان:

گفتمان سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هدف اصلی همایش بزم اندیشه

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان در همایش ادبی شاعران کرد زبان فارسی سرا گفت: هدف اصلی همایش بزم اندیشه، گفتمان سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۶۹۰۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کردستان، طالب محمدی معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان در همایش ادبی شاعران کرد زبان فارسی سرا که در باشگاه فرهنگیان سنندج برگزار شد؛ با تبریک ایام هفته وحدت، این سلسله همایش های بزم اندیشه با تدبیر سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی کشورو توسط استان های موفق برگزار می شود .

وی با بیان اینکه این نشست در شش همایش به شش استان موفق کشور واگذار شده است؛ گفت: استان های خوزستان، فارس، اصفهان، سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی و کردستان این همایش را برگزار می کنند و استان کردستان برای اولین بار در سطح کشور همایش ادبی شاعران کرد زبان فارسی سرا را برگزار می کند.

محمدی گفتمان سازی سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش، ایجاد فضای ادبی و زمینه مناسب برای شکوفایی استعداد های هنری فرهنگیان را از اهداف این همایش برشمرد و گفت: آموزش و پرورش کردستان با پیشینه قوی ادبی و فرهنگی زمینه مناسب برای برگزاری این همایش را فراهم کرده است.

وی در ادامه به تشریح اقدمات انجام شده در راستای برگزاری این همایش پرداخت و برگزاری 5 نشست کمیته تخصصی، تشکیل کارگروه اجرایی و کارگروه علمی تخصصی، ارسال فراخوان به شهرستان ها و مناطق از طریق بخش نامه، ارسال پوستر همایش، بررسی آثار وکتب دریافتی و انتخاب چند اثر برگزیده، تبادل نظر با دبیرخانه کشوری، دعوت از اساتید برجسته گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه های سطح استان و شخصیت های ادبی استان را از اهم این اقدامات نام برد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان در پایان از تلاش و زحمات کلیه عوامل و دست اندرکاران جهت برگزاری هرچه بهتر این همایش، ابراز امیدواری کرد برگزاری چنین همایش هایی زمینه تقویت هویت ملی ایران اسلامی را فراهم کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار