مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

تامین و تخصیص منابع مالی در آموزش و پرورش جزو اولویت های سند تحول بنیادین است

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تامین و تخصیص منابع مالی از زیر نظام های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش می باشد، که در تحقق اهداف آموزش و پرورش نقش کلیدی را بر عهده دارد.

کد مطلب: ۸۴۴۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
تامین و تخصیص منابع مالی در آموزش و پرورش جزو اولویت های سند تحول بنیادین است

احمد ناصری در جلسه روسای ادارات بودجه و تامین منابع مالی استان های شمالغرب کشور که به میزبانی استان اردبیل وبا حضور معاون مدیرکل برنامه بودجه و تامین منابع وزارت آموزش وپرورش در سالن جلسه مجموعه آموزشی و رفاهی خانه معلم اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: گام های اساسی که برای حل مشکلات مالی در دفتر بودجه وزارت برداشته شده است و تعاملات خوب و سازنده معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت با سازمان برنامه بودجه حاکی از ایجاد نظم در تخصیص، توزیع و پرداخت منابع مالی دارد.

وی افزود: برای اینکه آموزش و پرورش پویا، کارآمد و در توسعه کشور اثر بخش باشد باید از منابع کشور سهمی را برای آموزش و پرورش اختصاص داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین به استفاده از درآمد های اختصاصی ، ظرفیت خیرین و توسعه بخش غیر دولتی جهت بهبود کیفیت آموزش و پرورش تاکید کرد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل نیز در این جلسه با ابراز امیدواری از سیاست های جدید دفتر بودجه و تامین منابع گفت: پرداخت هایی که در اواخر سال 96 و اوایل سال 97 اتفاق افتاد حاکی از هماهنگی لازم با دستگاه های ذیربط در جهت تامین منابع مالی لازم می باشد.

حسین برزگر انباشت هزینه ها و بدهی در آموزش و پرورش را از جمله مشکلات موجود عنوان کرد و تصریح نمود: رسیدن به خودکفایی در پرداخت می تواند مشکلات موجود را حل کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار