معاون آموزش ابتدایی بوشهر خبر داد

توزیع 150 کیت آموزشی ریاضی و فارسی در مدارس دوره ابتدایی

بوشهر (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: 150 کیت آموزشی ریاضی و فارسی به صورت رایگان بین مدارس ابتدایی استان توزیع شده است.

کد مطلب: ۶۹۰۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محمود قاسمی اظهار داشت: 150 کیت آموزشی ریاضی و فارسی به صورت رایگان بین مدارس ابتدایی استان توزیع شده است.
وی تصریح کرد: در راستای کمک به بهبود فرایند یاددهی و یادگیری دانش آموزان و با توجه به تغییراتی که در کتب درسی دوره ابتدایی صورت گرفته است تلاش بر این است که همه مدارس را به کیت های آموزشی تجهیز شوند.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر با توجه به گسترش تکنولوژی و وسایل کمک آموزشی یادآور شد: استفاده از وسایل آموزشی این امکان را به معلم می دهد که با اطمینان و آسودگی بیشتری به تدریس مفاهیم علمی و عملی بپردازد بدون شک این وسایل نقش بسیار ارزنده ای در جلوگیری از افت تحصیلی و یادگیری مطالب درسی ایفا می کند.
قاسمی افزود: اگر مطالب درسی با استفاده از وسایل آموزشی ارائه شود و هر یک از این وسایل مکمل هم باشند میزان یادگیری افزایش می یابد.
این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: کاربرد تکنولوژی و وسایل کمک آموزشی اثر مثبتی بر نگرش دانش آموزان دارد و به تغییر شیوه های تدریس در جهت مشارکت، افزاینده بازده آموزشی از لحاظ کمی و کیفی، کار گروهی بیشتر، سخنرانی کمتر معلم در کلاس درس و عامل عینیت بخشیدن به محتوای دروس می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار