محمدرضا داورزنی:

خیال مردم راحت باشد؛ وزارت ورزش از تیم ملی حمایت می‌کند

تهران (پانا) – معاون وزیر ورزش و جوانان بر حمایت این وزارت‌خانه از تیم ملی فوتبال تاکید کرد.

کد مطلب: ۶۹۰۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا داورزنی پس از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون نابینایان ضمن تبریک به محمدرضا مظلومی بابت انتخاب مجدد بعنوان رئیس فدراسیون کمک به این فدراسیون را وظیفه وزارت ورزش و سایر ارگان‌ها دانست و از واگذاری محلی در ورزشگاه آزادی برای این فدراسیون خبر داد.

وی در ادامه درباره احتمال محرومیت علیرضا کریمی به علت یاخت عمدی برای روبرو نشدن با حریف اسرائیلی گفت: این مسائل پیش از این هم بوده و موضوع جدیدی نیست. تلاش وزارت ورزش این است از همه ابزارهای قانونی برای دفاع از فدراسیون کشتی استفاده کند. آقای خادم هم که عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون جهانی کشتی است این مسائل را دنبال می‌کند تا آسیبی به این رشته نرسد. وزارت ورزش و دستگاه دیپلماسی کشور هم تمام‌قد کنار کشتی قرار دارد .

معاون وزیر ورزش این وزارت خانه را ملزم به رعایت قانون در راستای کنار گذاشتن بازنشسته‌ها دانست واز تعیین تکلیف 12 فدراسیون تا 20 روز آینده و تصمیم‌گیری درباره ریاست فدراسیون تیراندازی در آینده نزدیک خبر داد.

داورزنی داورزنی درباره اختلاف کارلوس کی روش با مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: مردم خیالشان راحت باشد که وزارت ورزش کنار فدراسیون فوتبال قرار دارد. قرار است برنامه‌ای که تاج در فدراسیون فوتبال با همکاری سرمربی تیم ملی تنظیم می‌کنند مورد حمایت وزارت ورزش قرار می گیرد. در این شرایط همه باید کمک کنیم که در آرامش این اتفاقات رقم بخورد و تیم ملی با آرامش برنامه‌های خود را انجام دهد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار