داورزنی: طرح موضوع مهندسی انتخابات، بحث باطلی است

تهران (پانا) - معاون وزیر ورزش و جوانان شائبه مهندسی انتخابات فدراسیون تیر و کمان را رد کرد.

کد مطلب: ۸۲۰۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد
داورزنی: طرح موضوع مهندسی انتخابات، بحث باطلی است

محمدرضا داورزنی در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان درباره اتهام منهدسی آرا توسط برخی نامزدهای مغلوب یا تایید صلاحیت نشده در انتخابات فدراسیون تیروکمان گفت : طرح موضوع مهندسی انتخابات ، بحث باطلی است و متاسفانه از سوی نامزدهایی که مورد تایید مجمع قرار نگرفتند مطرح می شود.

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد : وزارتخانه کاملا در موضوع انتخابات بی طرف است و شخصیت مجمع به عنوان بالاترین رکن تصمیم گیری مورد احترام و قبول همه باید باشد و اینکه فردی یا افرادی بعد از انتخاب نشدن توسط مجمع ریاست فدراسیون ها ، بحث مهندسی ارا را مطرح می کنند اخلاقی نیست و هدف همه باید کمک به ورزش باشد.

داورزنی با اشاره به نقش نظارتی وزارت ورزش و جوانان در برگزاری مجامع انتخاباتی فدراسیون های ورزشی گفت : نکته جالب اینجاست کسی موضوع مهندسی در انتخابات تیر وکمان را مطرح می کند که در آنجا سمت نایب رئیسی داشته است و مورد اقبال هیئت ها قرار نمی‌گیرد و همین فرد در یک انتخابات دیگر هم رای نمی‌آورد ، بنابراین عدم مقبولیت ایشان ارتباطی با وزارتخانه پیدا نمی‌کند.

معاون قهرمانی وزیر ورزش و جوانان گفت : ترکیب مجمع ریاست فدراسیون تیر و کمان و نمایندگان دستگاه‌های عضو مجمع، نماینده ورزشکاران و باشگاه‌ها و ... همگی بدون تغییر بود و اعضا با آگاهی کامل در مجمع حاضر شدند و به نامزد مد نظر خود رای دادند در همین مجمع دو نامزد دیگر مجموعا 15 رای داشتند برای همین طرح اینگونه مباحث از سوی نامزد مغلوب یا فرد تایید صلاحیت نشده صحیح نیست و به آنها عرض می کنم به رای مجمع احترام بگذارید و تحمل باخت در انتخابات را داشته باشید و تجربیات خود را در اختیار رئیس منتخب مجمع قرار دهید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار