حسینی مقدم خبر داد

تامین سهم مهمی از نیروی انسانی مورد نیاز بخش تولید از هنرستان ها

مدیرکل دفتر آموزشهای فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش گفت: اقتصاد مقاومتی ، فقط و فقط از راه تولید مقدور است و تولید نیز نیازمند نیروی انسانی مهارت دیده است که سهم مهمی از این نیرو از هنرستان ها تامین می شود.

کد مطلب: ۶۸۹۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، سید محسن حسینی مقدم در آیین تقدیر از هنرجویان، هنرآموزان و مدیران منتخب کشوری هنرستانهای فنی و حرفه ای و کاردانش فارس گفت: در سند تحول بنیادین، به عنوان قانون اساسی وزارت آموزش و پرورش ، بر آموزش های مهارتی تاکید شده تا دانش آموز بتواند بعد از فراغت از تحصیل امرار معاش حلال داشته باشد.
مدیرکل دفتر آموزش های فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش، با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش بر توجه به آموزش های هنرستانی و یادگیری مهارت، گفت: آمار فارغ التحصیلان جویای کار نشان می دهد که همه مسئولین نظام ، نگاه و توجه ویژه ای به آموزش های مهارتی دارند .
وی گفت: تلاش ما این است که بخشی از نیازهای کشور به آموزشهای اشتغال زا را پاسخگو باشیم و امید است با همکاری و مساعدت همه مسئولین کشور بتوانیم به شعار مورد تاکید مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی دست یابیم.
حسینی مقدم گفت: اقتصاد مقاومتی ، فقط و فقط از راه تولید مقدور است و تولید نیز نیازمند نیروی انسانی مهارت دیده است.
مدیرکل دفتر آموزش های فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش افزود: بخش مهمی از نیروی انسانی مورد نیاز تولید، فقط در هنرستان ها تامین خواهد شد و امیدواریم بتوانیم با اقدامات مناسب، زمینه گرایش هر چه بیشتر دانش آموزان و اولیای آنها را به رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش افزایش دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار