مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل خبرداد:

کمک یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان مردم اردبیل به زلزله‌زده کرمانشاه

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل گفت: مردم اردبیل تاکنون در مجموع یک میلیارد و ۶۶۰ میلیارد تومان به مردم زلزله‌زده کرمانشاه کمک‌ کردند.

کد مطلب: ۶۸۷۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،حسین دشتی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: باتوجه به اینکه از همان ساعات اولیه وقوع زلزله در استان کرمانشاه و برخی شهرهای حومه این استان، مردم استان اردبیل برای کمک به مردم زلزله‌زده شتافتند که این کمک ها به صورت نقدی و غیرنقدی همچنان ادامه دارد و تاکنون بیش از یک میلیارد و 660 میلیون تومان توسط مردم اردبیل جمع‌آوری و به مناطق زلزله زده ارسال شده است .

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان افزود: در راستای جمع‌آوری و ارسال سریع کمک‌های مردمی استان اردبیل به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه و دسترسی آسان مردم به پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌ها 200 پایگاه سیار و ثابت در سطح استان اردبیل در نظر گرفته شده که این پایگاه‌ها همچنان مشغول جمع‌آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردم اردبیل هستند .

وی یادآور شد: خوشبختانه کمک‌های مردم استان اردبیل به قدری رضایت‌بخش و کمک‌حال جمعیت هلال‌احمر و کمیته امداد و نیروهای فعال در این حوزه بوده است که خیران علاوه بر اهدای کمک‌های خودریال کمیته امداد اردبیل را در نقل‌ و انتقال این کمک‌ها به مناطق زلزله‌زده یاری کرده‌اند و در ارسال محموله‌های کمکی به مناطق زلزله‌زده و تسریع آن نقش مهمی داشتند .

دشتی با بیان اینکه اقلام کمکی مردم اردبیل بیشتر چادر، پتو، لوازم گرمایشی، لباس نو و گرم، آب‌معدنی، انواع کنسرو، مواد شوینده و بهداشتی، موکت، قند و شکر بود، اضافه کرد: این محصولات و اقلام از جمله اقلامی هستند که هم‌وطنان زلزله‌زده در کرمانشاه به آن‌ها نیاز مبرم داشته و دارند که هم‌چنان شاهد ارسال کمک ها از سوی مردم اردبیل هستیم .

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گفت: با سرازیر شدن سیل کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم استان اردبیل به پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌‌های مردمی تاکنون 10 محموله از کمک‌های اهدایی خیران اردبیلی به مناطق آسیب‌دیده از زلزله اعزام شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار