مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل:

تمام واحدهای مسکونی بازسازی شده مناطق زلزله‌زده کرمانشاه تحویل داده می‌شود

اردبیل (پانا) - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: تمام واحدهای مسکونی بازسازی شده مناطق زلزله‌زده کرمانشاه تا شهریور ماه تحویل داده می‌شود.

کد مطلب: ۸۳۹۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد
تمام واحدهای مسکونی بازسازی شده مناطق زلزله‌زده کرمانشاه تحویل داده می‌شود

فرهاد سبحانی در جلسه بررسی وضعیت روند بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده کرمانشاه اظهار داشت: هدفگذاری شده تا قبل از سالگرد زلزله دلخراش روستای سرپل ذهاب تمام واحدهای مسکونی بازسازی شده مناطق زلزله‌زده کرمانشاه تا شهریور ماه تحویل داده شود .

وی با اشاره به این که نوسازی و مقاوم‌سازی هدف اصلی این مجموعه است افزود: تلاش و اقدامات انجام یافته توسط پرسنل ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان شایسته تحسین و قدردانی است و افرادی که زیرپوشش عملیات ستاد معین بازسازی این نهاد مقدس قرار دارند هر چه سریع‌تر از خانه‌های نوساز بهره‌مند می‌شوند .

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: در حال حاضر از تعداد دو هزار و 586 واحد سهیمه ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل تعداد دو هزار و 400 واحد مسکونی اقدام به شروع عملیات بازسازی شده و از آن تعداد دو هزار و 100 واحد فونداسیون اجرا شده است .

سبحانی با اشاره به این که به تعداد یک هزار و 600 واحد مسکونی تا پوشش سقف پیشرفت دارند تصریح کرد: نصب اسکلت پیچ و مهره برای یک هزار و 950 واحد به انجام رسیده و دیوار چینی یک هزار و 300 واحد نیز به مرحله اتمام رسیده است و هم‌اکنون 500 واحد مسکونی آماده بهره‌برداری است .

وی تصریح کرد: از دیگر اقدامات انجام یافته می‌توان به احداث 21 واحد اشاره کرد که تسهیلات مقاوم‌سازی به مبلغ 30 میلیون تومان و تسهیلات معیشتی به میزان 10 میلیون تومان ارائه شده و هفت میلیون تومان تسهیلات بلاعوض نیز در نظر گرفته شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار