مسئول خبرگزاری پانا استان البرز خبر داد:

راه اندازی پایگاه خبری پانا البرز باهدف تحقق شعار"هر مدرسه یک خبرنگار"

مسئول خبرگزاری پانا استان البرز از راه اندازی پایگاه خبری پانا باهدف تحقق شعار "هر مدرسه یک خبرنگار" و با رویکرد انعکاس اخبار خبرگزاری پانا (تنها خبرگزاری رسمی آموزش و پرورش استان البرز) به ویژه اخبار آموزش و پرورش در سطح استان، نواحی و شهرستانهای تابعه و مدارس خبر داد.

کد مطلب: ۶۸۶۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا البرز، سمیه بوربور مسئول خبرگزاری پانا استان از راه اندازی پایگاه خبری پانا البرز باهدف تحقق شعار"هر مدرسه یک خبرنگار" و با رویکرد انعکاس اخبار خبرگزاری پانا (تنها خبرگزاری رسمی آموزش و پرورش استان البرز) به ویژه اخبار آموزش و پرورش در سطح استان، نواحی و شهرستانهای تابعه و مدارس خبر داد.

وی افزود: خبرگزاری پانا البرز، رسانه‌ای است که تلاش می‌کند تا با تولید و انتشار اخبار، گزارش و عکس در زمینه موضوعات آموزشی، علمی، اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی سهم شایسته ای را در اطلاع رسانی به موقع و متناسب با نیازهای دانش آموزان و عموم مردم در سراسر استان داشته باشد. یکی از اهداف این خبرگزاری پوشش خبری فعالیت های آموزشی، پژوهشی، هنری و ورزشی دانش آموزان است. پانا این خبرها را برای رسانه های جمعی کشور مخابره می‌کند و بر روی شبکه‌های اینترنت انتشار می‌دهد و در نشریات دانش آموزی به چاپ می‌رساند. علاوه برآن، فراهم آوردن امکان اختصاصی برای دانش آموزان به منظور بیان دیدگاه های خود و آموزش خبرنگاری به آنان برای بروز خلاقیت و استعداد نوجوانان علاقه‌مند به این دانش، از جمله اهداف اساسی پانا است.

بوربور در ادامه گفت: برنامه های متنوعی در جهت فعال نمودن خبرنگاران دانش آموز و فرهنگی در سطح استان و نواحی برنامه ریزی شده است که می توان به برگزاری دوره های آموزشی، اردوی های خبری دانش آموزی، بازدید از نمایشگاه مطبوعات، مراسم تقدیر از خبرنگاران فعال در روز خبرنگار، اعزام خبرنگاران فعال به نشست های خبری و ... اشاره کرد.

مسئول خبرگزاری پانا البرز افزود: دانش آموزان و فرهنگیان علاقه مند می توانند جهت عضویت افتخاری در خبرگزاری پانا به واحد سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش نواحی و شهرستانهای استان مراجعه و جهت ارسال اخبار ویژه مدرسه با ادمین پایگاه خبری به نشانی @pana_alborz96 ارتباط برقرار کنند.

وی در پایان با تاکید بر عضویت یک دانش آموز و یک همکار فرهنگی از هر مدرسه در پانا گفت: در جهت تسریع و تسهیل دسترسی مخاطبان به اخبار رویدادهای استان به ویژه اخبار فعالیت های مدارس ، کانال تلگرامی با عنوان پایگاه خبری خبرگزاری پانا البرز و با هدف ارسال اخبار و رویدادهای مدارس توسط خبرنگاران دانش آموزی و فرهنگی و کانال آموزش خبرنگاران پانا البرز ، راه اندازی گردیده است.

پایگاه خبری پانا البرز:
@pana96alborz

کانال آموزش خبرنگاران پانا البرز:
@amoozesh_pana96alborz

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار