مسائل اجتماعی با تربیت صحیح رفع می شود

مدیرکل آموزش و پرورش تهران گفت: مسایل اجتماعی را می‌توان با تربیت صحیح پیشگیری کرد.

کد مطلب: ۶۸۶۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، مجمع عمومی مسئولین روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران صبح امروز با حضور نظری رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزا رت آموزش و پرورش, باقری مدیرکل و مسئولین و رابطین حوزه روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در محل سالن کنفرانس این اداره برگزار شد.

عباسعلی باقری با اشاره به اینکه تمامی مشکلات از طریق تربیت صحیح افراد قابل حل است , روابط عمومی را صدای رسای دستگاه قلمداد نمود.

مدیرکل آموزش و پرورش تهران تولید ثروت را از طریق افزایش توان ذهنی آینده سازان انقلاب اسلامی میسر دانست و افزود: در افزایش توان ذهنی دانش آموزان, نهاد خانواده , آموزش و پرورش , جامعه و رسانه ها نقش موثری دارند.

وی اضافه کرد: اگر درصدد حل مشکلات کشور هستیم شایسته است, فرزندانمان را خوب تربیت کنیم و مهارت فرزند پروری را به خانواده ها آموزش دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش پایتخت با اشاره به اینکه مسایل اجتماعی را می شود با تربیت صحیح پیشگیری کرد گفت: برای آنکه بخواهیم مهجوریت از آموزش و پرورش کنار برود, باید به نهاد خانواده و آموزش و پروش توجه شود.

باقری مسئولان روابط عمومی مناطق را زبان گویا و صدای رسای دستگاه معرفی کرد و افزود: از هر کجا اصلاحات را آغاز کنیم می توانیم برای پیشرفت در آینده امیدوار باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با تقدیر از خدمات مسئولین و رابطین خبری روابط عمومی مناطق 19 گانه آموزش و پرورش شهر تهران بر داشتن موضع فعال در امور تصریح نمود و از رویکرد فعال و مثبت وزیر آموزش و پرورش و رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش نسبت به شهر تهران تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار