معاون متوسطه آموزش و پرورش خوزستان:

5 مدرسه مجری برنامه تعالی مدیریت به همایش ملی کیفیت راه پیدا کردند

معاون متوسطه آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: 5 مدرسه مجری برنامه تعالی مدیریت مدرسه خوزستان با رتبه ممتاز به همایش ملی کیفیت راه پیدا کردند.

کد مطلب: ۶۸۵۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، جمشید کمایی گفت: به گزارش دفتر وزارتی متوسطه دوره اول دبیر خانه کشوری تعالی مدیریت کشور و بر اساس ارزیابی های ملی انجام شده از مدارس مجری برنامه تعالی مدیریت مدرسه، 5 مدرسه استان خوزستان با رتبه ممتاز به همایش ملی کیفیت راه پیدا کردند.
وی گفت: دبیرستان فرزانگان دزفول ، دبیرستان نه دی اندیمشک ، دبیرستان دانشوران ماهشهر ، دبیرستان امت ناحیه سه اهواز از دوره اول متوسطه و مدرسه استثنائی باغچه بان بهبهان، درروز سه شنبه ۳۰ آبان ماه در مراسم روز ملی کیفیت که توسط سازمان ملی استاندارد و انجمن کیفیت ایران در سالن همایش های صدا و سیما برگزار می شود، شرکت می کنند .
کمایی با اشاره به اینکه در این برنامه از ۷۰۰ مهمان دعوت شده و ۲۰۰ مدعو از وزارت آموزش و پرورش حضور دارند، افزود: این برنامه به صورت فرا دستگاهی اجرا می شود و در آن ۱۱۰ نفر از مدیران مدارس ممتاز بر اساس نتایج ارزیابی کشوری به همراه مدیران کل استان ها حضور خواهند داشت.
معاون متوسطه آموزش و پرورش خوزستان همچنین خاطر نشان کرد: در این همایش از ۱۰ مدرسه که بالاترین امتیازها را در سطح کشور دریافت کرده اند، رسما تقدیر به عمل خواهد آمد.
گفتنی است؛ در سال تحصیلی۹۶- ۹۵ تعداد 724 مدرسه در استان خوزستان مجری برنامه تعالی مدیریت مدرسه بوده اند که از این تعداد 5 مدرسه با ارزیابی وزارت آموزش و پرورش حائز رتبه ممتاز کشوری شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار