چگونگی شرایط ثبت نام دانشجویان در دانشگاه شهید رجایی

دانشگاه شهید رجایی ضوابط ثبت نام دانشجویان در دوره های کارشناسی پیوسته و ناپیوسته را اعلام کرد.

کد مطلب: ۶۸۵۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، پذيرش غير حضوري (اينترنتي) دانشجويان دانشگاه شهید رجایی از دوشنبه 29 آبان تا چهارشنبه 8 آذر به مدت 10 روز انجام خواهد شد و پذيرش حضوري بعد از اين تاريخ طبق اطلاعيه اي كه متعاقبا روي سايت دانشگاه قرار مي‌گيرد، بنابراین دانشجویان از مراجعه حضوري به دانشگاه يا تماس تلفني خودداري کنند .

بر این اساس نحوه پذیرش اینترنتی از پذیرفته‌شدگان كارشناسی پيوسته ورودي 1396 در 2 مرحله انجام شده که اجرای هر 2 مرحله الزامی است و دانشجویان با مراجعه به آدرس اینترنتی http://portal.srttu.edu اطلاعات خود را بارگذاری می‌کنند .

در بخش پرداخت الکترونيکی مبلغ ویژه خدمات جانبی در نظر گرفته شده که با ورود به صفحه بانک مبلغ پانصد هزار ریال را به عنوان هزینه پذیرش منحصرا به صورت الکترونيکی پرداخت می‌شود .

در شرایطی كه تمام مراحل فوق به درستی طی شود؛ در بخش آخر " چاپ گواهي پذيرش غير حضوري دانشجو " از خلاصه فرآیند پذیرش غير حضوري تهیه شود زیرا هنگام پذیرش حضوري ضروری است .

همچنین برای دوره کارشناسی ناپیوسته هم شرایط طبق روال یادشده بوده و زمان مراجعه حضوری از روز یکشبه 3 دی ماه تا روز دوشنبه 6 دی ماه انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار