فرمانده انتظامی میاندوآب خبر داد:

دستگیری کلاهبردار 26 ساله در میاندوآب

​فرمانده انتظامی میاندوآب از دستگیری یک جوان 26 ساله به اتهام کلاهبرداری از فروشندگان خواربار در شهرهای مختلف خبر داد.

کد مطلب: ۶۸۴۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، حسن شیخ‌نژاد فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب با اعلام خبر دستگیری کلاهبردار 26 ساله، اظهار کرد: به دنبال شکوائیه واصله از دادسرا مبنی بر شکایت یکی از همشهریان در مورد خرید مقادیری مواد غذایی و عدم پرداخت وجه، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی انتظامی شهرستان میاندوآب قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه پرونده تشکیل و پس از تحقیقات و با استفاده از شگردهای پلیسی، متهم 26 ساله‌ای در این زمینه شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: در تحقیقات تکمیلی انجام‌گرفته از متهم، تعداد پنج نفر مالباخته از شهرستان‌های میاندوآب، تبریز، مهاباد، سراب و اردبیل شناسایی شدند.

وی تصریح کرد: اموال کلاهبرداری‌شده نیز به ارزش 500 میلیون ریال در یک انباری در یکی از شهرهای همجوار کشف و عینا تحویل مالباختگان شد.

شیخ‌نژاد اظهار کرد: این فرد از طریق اینترنت فروشندگان خواربار را شناسایی و با تماس تلفنی و معامله و خرید مواد غذایی، از فروشنده درخواست می‌کرد که مواد غذایی را به محل فعالیت وی منتقل کنند و خود وی نیز پس از تحویل گرفتن اقلام، به بهانه‌های مختلف از پرداخت وجه امتناع می‌کرد.

وی به فروشندگان توصیه کرد تا از فروش و تحویل اقلام به افراد ناشناس و کسانی که از طریق اینترنت آنها را شناسایی می‌کنند، خودداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار