دستگیری کلاهبردار 10 میلیارد ریالی با پیش فروش آپارتمان در نیشابور

نیشابور (پانا) - فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری عامل کلاهبرداری 10 میلیارد ریالی از 4 شهروند در نیشابور با ترفند پیش فروش آپارتمان خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۷۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری کلاهبردار 10 میلیارد ریالی با پیش فروش آپارتمان  در نیشابور

سردار قادر کریمی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان در نیشابور مبنی بر کلاهبرداری از وی با پیش فروش آپارتمان، بررسی و پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: با اظهارات مال باخته مشخص شد، فردی شیاد یک واحد آپارتمان در شهر نیشابور را به ارزش تقریبی 200 میلیون تومان به وی پیش فروش و بعد از سکونت وی در منزل به محض آماده شدن سند آپارتمان، اقدام به فروش به فرد دیگری کرده و همین مسئله باعث بروز مشکلاتی برای طرفین شده است .
فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی حین رسیدگی به پرونده متوجه شدند، تاکنون شکایت های دیگری از سوی 3 شهروند دیگر با روش های دیگری از جمله عدم تحویل سند به مالک و اخذ تسهیلات بانکی از سوی فروشنده شده که به دلیل حساسیت موضوع تحقیقات به شکل گسترده تری انجام شد.
کریمی گفت: کارآگاهان با شناسایی عامل کلاهبرداری، متهم را پس از هماهنگی های قضائی در یک اقدام ضربتی دستگیر کردند و وی در بازجویی های انجام شده تاکنون به 4 فقره کلاهبرداری با پیش فروش آپارتمان به مبلغ 10 میلیارد ریال اعتراف کرد .
وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای کشف دیگر جرایم احتمالی از شهروندان خواست در انجام معاملات وسوسه انگیز دقت و در تنظیم اسناد مسکن، خودرو و ... ضمن استعلام از مبادی ذیربط با کارشناسان با تجربه مشورت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار