برگزاری همایش دانشجویی دانشجویان شاهدو ایثارگردر دانشگاه آزاد اسلامشهر

گردهمایی دانشجویان جدیدالورود شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن کنفرانس واحد اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۶۸۴۶۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران ، محمودرضا اسفندیار، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در ابتدای این مراسم با اهدای سلام به ارواح طیبه شهدا، امام شهدا و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، فاجعه دردناک و حزن انگیز زلزله کرمانشاه را به تمام مردم ایران و بویژه هموطنان استان کرمانشاه تسلیت گفت.

وی در ادامه با عرض خیرمقدم به 150 دانشجوی ورودی جدید شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر، خدمت به آنها را افتخاری ارزشمند برای خود و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش امروز ما، برخواسته از رشادتهای پدران و برادران شماست، شما برای آرامش حاضر، هزینه پرداخت کرده اید و امروز ما در قبالِتان وظایفی داریم که از مهمترینِ آنها هموار نمودن مسیر تحصیل و رشد و تعالی شماست .

اسفندیار همچنین خطاب به دانشجویان حاضر بر همت مضاعف در دستیابی به آرمانهای انقلاب و شهدا تاکید کرد و افزود: این جلسه، سرآغازی است برای اینکه شما بتوانید به هویت خود بیش از پیش افتخار کرده، در فضای دانشگاه موثرتر فعالیت نموده و با تلاش علمی و کوششِ درخورِ این جایگاه، در آینده تاثیرگذار باشید.

وی با اشاره به جایگاه والای فرهنگ ایثار و شهادت و لزوم الگوسازی آن در جامعه و بویژه در مراکز آموزش عالی، پیشنهاد تشکیل کانون دانشجویی فرزندان ایثار و شهادت در دانشگاه را داد و خاطرنشان کرد: اگر در جامعه ای روح ایثارگری از بین برود، آینده آن جامعه به ذلت منتهی خواهد شد.

حسین نصیرزاده مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی نیزدر این نشست با تقدیر از مسئولین واحد اسلامشهر در برگزاری این گردهمایی، واحد اسلامشهر را از برترین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در ارائه خدمات به دانشجویان شاهد و ایثارگر دانست و از ایشان تقدیر کرد.

وی در ادامه از ارائه خدماتِ باعزت به دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی سخن گفت و افزود: دانشجویان شاهد و ایثارگر فرصتی بزرگ و ارزشمند برای کشور جمهوری اسلامی ایران در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند و دانشگاه آزاد اسلامی همواره با درک صحیح این مهم، در این راستا فعالیت می کند.

امیر مرادی معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران نیز در ادامه این نشست از همکاری نزدیک بنیاد شهید و امور ایثارگران با دانشگاه آزاد اسلامی و دیگر مراکز آموزش عالی برای ارائه خدمات مطلوب به دانشجویان شاهد و ایثارگر خبر داد و افزود: بنیاد در طی مسیر علم و دانش و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قدم به قدم همراه و یاریگر دانشجویان شاهد و ایثارگر خواهد بود.

این نشست با پرسش و پاسخ دانشجویان با صابر سبحانی رئیس اداره آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران و دیگر مسئولان حاضر ادامه و با ارائه گزارشی از خدمات ارائه شده به دانشجویان توسط شاهین عسگریان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اسلامشهر خاتمه یافت.

شایان ذکر است، بیش از 700 دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر مشغول به تحصیل هستند.

/خبرنگار :سمیه محمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار